Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
ogidni schreef:Als je alleen de vit-D capsules besteld, bv 1 pot van 360 capsules van 5000IE, dan betaal je 12,50 verzendkosten en blijf je precies onder de 22 euro en ben je altijd nog 13 euro goedkoper uit dan wanneer je dezelfde pot in Nederland koopt. (even gezocht naar de juiste prijs) en heb je voor een jaar capsules.
Ik bestel meestal meerdere dingen en dan worden de verzendkosten steeds lager. Vandaag inclusief verzendkosten voor 70 euro besteld, in Nederland had dezelfde bestelling 180 euro gekost, dan vind ik de douane kosten geen probleem
Maris schreef:ogidni schreef:Als je alleen de vit-D capsules besteld, bv 1 pot van 360 capsules van 5000IE, dan betaal je 12,50 verzendkosten en blijf je precies onder de 22 euro en ben je altijd nog 13 euro goedkoper uit dan wanneer je dezelfde pot in Nederland koopt. (even gezocht naar de juiste prijs) en heb je voor een jaar capsules.
Ik bestel meestal meerdere dingen en dan worden de verzendkosten steeds lager. Vandaag inclusief verzendkosten voor 70 euro besteld, in Nederland had dezelfde bestelling 180 euro gekost, dan vind ik de douane kosten geen probleem
Dank je wel voor het nakijken van de verzendkosten. Ik kon het nergens vinden ! Dus hoe hoger de bestelprijs hoe minder de verzendkosten ?
luijs schreef:nee maar heb meer afwijkingen in hormonen glucose etc
al heel veel onderzoeken gehad in de loop der jaren maar dit helpt dus hoef het ook niet te weten geen zin meer in onderzoeken
onder andere bijnieren en darmen kloppen niet helemaal maar niet duidelijk genoeg om oorzaak aan toe te kennen
endocrinoloog controleert nu het effect op andere hormoon en glucose waardes en die dalen ook in positieve zin
Nottinghill schreef:Hoeveel zou ik dan bij moeten slikken? Niet dat ik opeens te veel bij slik ofzo. ;p
En na hoeveel tijd voel je over het algemeen verschil?
lor1_1984 schreef:Ja doe ik! Huisarts wilde niet testen. Vond de testen te duur. Wilde enkel een algemene test op schilklier, leverwaardes enz. Doen en die waren goed. Mocht wel "zelf gaan proberen".Floriske schreef:Ik zit te kijken om vitamine d bij te slikken, maar vind het zo'n gedoe om ze van weet ik veel waar te bestellen. En bij de etos kun je ze zo halen, maar niet in de olievorm.
Hou je er rekening mee dat de vit D bij de drogist vandaan vaak dusdanig lage dosering hebben dat het voor normaal prima is maar met een tekort niet opschiet?
Ik moet bijv 20-30 pillen per dag bij die drogisterijdoseringen, wil ik binnenkrijgen wat ik nu dagelijks inneem (880iu).
ogidni schreef:Voor degene die bang zijn dat ze een schokkend bedrag aan invoerrechten/btw moeten betalen als ze in Amerika bestellen. Dit valt reuze mee. Ik had een bestelling van 70 euro en ik moet 4,26 euro aan invoerrechten/btw betalen.
Rocamor schreef:Ik ga hier ook maar eens meelezen. Paar weken terug is 22 bij mij gemeten. Volgens arts moest het hoger zijn dan 50 dus een tekort.
Heb nu van die olie capsules van Solgar met 1000 IU / 25 ug. Hiervan neem ik er eentje per dag.