Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kabayo schreef:Hier soort van hetzelfde
19 mei ook mijn bekken gebroken. Paard steigerde, zakte door zijn achterbenen en viel boven op mij. Ik kon ook niet lopen en voelde geen erge pijn. Mijn vader heeft mij naar de auto getilt. Kon hinkelen op 1 been dus hij ondersteunde mij. Ik ben met eigen auto naar het ziekenhuis gebracht. Ik moest met de ambulance maar aangezien ik al zat gingen we snel. (Domme actie, als ik er niet uit kon komen moest de auto opengeknipt worden, maar wist op dat moment even niet beter)
Mooie breuk, niet opereren, was de conclusie. Ik heb röntgen fotos gehad, een echo (voor bloedingen) en een CT scan. Alles was enorm pijnlijk . Heb uiteindelijk een week in het ziekenhuis gelegen en moest daarna thuis aansterken. Thuis nog 3 weken op bed gelegen. Daarna kon ik weer redelijk lopen. Na 1.5 maand was ik weer aan het werk (in de paarden, wat vlechten en voeren, halve dag anders veel pijn)
Nu is het bijna een jaar geleden en ik heb vrijwel nergens meer last van. Behalve angst ilinkerbeen
en. Ik rij een jonge merrie van 3 , maar als die raar doet stap ik af. Zo was ik niet. Ik beleerde de gekste. Hoe wilder ze deden hoe mooier ik het vond. Tot het ongeluk..
Niet helemaal dezelfde ervaring dus. . Maar toch soort gelijk. Ik heb bijna halfjaar bij de fysio gelopen aangezien ik helemaal scheef was. Bekken 5 cm verschil met links en rechts.
Bekken was links rechts stuk. Heiligbeen stuk. Zitbeenknobbels en schaambeen. Ook een spier is afgescheurd geweest in mijn linkerbeen
Weet je waar de pijn wel vandaan komt?
Jasmijn1989 schreef:Wat een heftig verhaal! Ben je naar een gewone fysio geweest? Of naar 1tje die gespecialeerd is in bekkenklachten?
Het lijkt me het allerbelangrijkste dat je weet waarom je zoveel pijn blijft houden. Of ze daar iets aan kunnen doen is een tweede, maar dit lijkt me echt verschrikkelijk!
Veel sterkte!