Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Majabeestje schreef:Ik slik sinds kort dagelijks propranolol. Daarnaast bij een aanval sumatriptan icm metaclopramide tegen de misselijkheid.
Ik hoop enorm dat de propranolol zijn werk gaat doen, ik word zo beroerd van de sumatriptan..
KletsKoekje schreef:Nu ben ik 27 zwanger en mag alleen nig maar paracetamol zonder coffeine.. Je zult begrijpen dat dat erg zwaar is.. in geval van nood heb ik nu 2x een diclofenac mogen nemen.
Siesjuh schreef:Ik heb sinds korte tijd Rizatriptan (op recept). Ik ben al jaren bekend met migraineklachten, maar heb het tot een tijd geleden altijd kunnen onderdrukken met Ibuprofen 400mg in combinatie met 2x Paracetamol 500mg en dat 3x daags. Aangezien mijn migraine begon te veranderen in chronische migraine en ik het niet meer onder controle kreeg, ben ik naar de huisarts gegaan voor een middel voor migraine. Ik word wel duf op de Rizatriptan en ik moet er wel 2 van nemen, maar dan gaan in ieder geval de scherpe randjes er af en ben ik er met een dag weer redelijk van af.
Even liggen gaat bij mij ook allang niet meer werken en is ook niet realistisch als alleenstaande moeder met een kind.van 1,5 jaar.
bruintje123 schreef:Majabeestje schreef:Ik slik sinds kort dagelijks propranolol. Daarnaast bij een aanval sumatriptan icm metaclopramide tegen de misselijkheid.
Ik hoop enorm dat de propranolol zijn werk gaat doen, ik word zo beroerd van de sumatriptan..
Die hielp bij mij niet.
Ik slik nu metropolol samen met depakine en dat lijkt wel aanvallen te verminderen.
Elias93 schreef:Ik gebruik zelf sumatriptan op recept van de HA. Helaas heb ik wel last van bijwerkingen zoals opvliegers, verkrampte spieren in kaak en duizeligheid. Dit begint na ongeveer 20 minuten na inname en verdwijnt samen met de hoofdpijn na 2 uur.
Ik heb het er wel voor over. Alles beter als migraine