Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Ik zou inderdaad naar een andere huisarts gaan, heb zelf inmiddels een jaar of 5 het probleem van vermoeidheid en het scheelt enorm wie je voor je hebt zitten of ze je willen (en kunnen) helpen of niet.
Bij mij gooide ze het overigens eerst jarenlang op depressiviteit en nu op fibromyalgie maar een oplossing heb ik nog niet.
SecretLIN schreef:weet ke wat het is, kom bijna nooiit bij huisarts.. en kom ik met echte klachten die ook al langer duren wordt ik niet serieus genomen.. dus zie ik geen nut heen te gaan.. weet niet of zo makkelijk een andere vind in de stad
Shenavallie schreef:Geef bij jouw eigen huisarts aan dat je je zorgen maakt en graag een doorverwijzing wilt. Als jouw huisarts daar niet voor openstaat, dan kun je altijd nog een second opinion bij een andere huisarts vragen.
rapido schreef:Hoe weet je zeker dat je schildklier te traag werkt? Mijn schildklier is eens te snel gaan werken, was vergroot en daarvoor moest ik een CT scan met vloeistof om het zeker te weten.