Moderators: Firelight, Mjetterd, Ladybird, Muiz, ynskek, Polly, NadjaNadja, Essie73
Emmaa_ schreef:Ik ben echt zo onsportief als een panty, maar heb mezelf er toch overheen gezet en ben gaan sporten op mijn eigen manier. Dat betekent dat ik een paar keer per week (afhankelijk van hoe druk ik het heb) 30 minuten op de loopband sta om te snelwandelen en dat ik verder een kwartiertje krachttraining doe. 30 minuten cardio gaat dan met Netflix aan om het enigszins draagbaar te maken.
Marie111 schreef:Alleen maar fitnessen? Bij de meeste fitnesscentra kun je ook leuke groepslessen volgen. Yoga, Pilatus, bodymove, etc. Wellicht kun je het combineren? Ene keer gewoon (saai) fitnessen en een andere keer een groepsles? Doe ik ook. Dat maakt het een stuk leuker. Bij mijn sportschool kun je gewoon per les opgeven.
phormicola schreef:De Eendenkooi is een fijne manege en als je buiten Den Haag wil kijken dan is Stal Esbi ook erg leuk
En weet je zeker dat je fitness niets vind? Heb je wel eens puur krachttraining gedaan, eventueel onder begeleiding? Wat dat betreft kan ik SportCity in Rijswijk warm aanbevelen. Hele lieve mensen, huiskamersfeer en top begeleiding.
Gebruikers op dit forum: carina, Facebook, gaucho, GoogleAdsense, GumGum Verity, Lalidan, Lottekuhh_x, lovelucydan, m9ara, MarinkeB, musiqolog, nonnekee, Pimpelpaard, Rox87, Telpeva, xMarianne en 70 bezoekers