Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KarmaWitch schreef:Wow heftig, dapper van je dat je het zo op papier hebt kunnen zetten! Ik herken mij in jou verhaal, deels dan wel, maar wel met de angsten waarmee je rondloopt. Dat het door een bekende gebeurt etc...
Ik raad je aan EMDR therapie te gaan doen, dat heeft mij erg veel geholpen!
Heel veel sterkte meid, je staat niet alleen!
Vumana89 schreef:Emdr werkt heel goed. Maar het werkt mét je.. je moet zelf ook flink doorzetten.
Ik moet er nu zelf doorheen wegens kindermishandeling etc. En elke week, elke vrijdag sta ik op met het idee dat ik donderdags aangereden ben door een auto.
Spierpijnen, pijn op de plekken waar ik geslagen werd, huilbuien. En het hoort er allemaal bij. Helaas heb ik het onderschst qat emdr met je doet. Maar ik ben zover dat ik het afmaak ook.
melissac schreef:KarmaWitch schreef:Wow heftig, dapper van je dat je het zo op papier hebt kunnen zetten! Ik herken mij in jou verhaal, deels dan wel, maar wel met de angsten waarmee je rondloopt. Dat het door een bekende gebeurt etc...
Ik raad je aan EMDR therapie te gaan doen, dat heeft mij erg veel geholpen!
Heel veel sterkte meid, je staat niet alleen!
Werkt EMDR goed ja?
Ik heb het ook mee gemaakt alleen was ik toen een stuk jonger en hebben ze zo op me ingespeeld dat ik nu nogsteeds niks er over kan loslaten en zodra iemand er iets over vraagt ik dicht klap en helemaal in mezelf keer..
TS ik wil je heel veel sterkte wensen en het is heel dapper van je dat je het hebt verteld!