Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tengeltje11 schreef:@Denice,nu de laatste heb ik niet laten onderzoeken(had zo mijn buik vol van het bloed controleren,controle naar daar,naar die,.....),de vorigen zijn allemaal gecontroleerd(zelf de kleine beebjes naar het lab na geboorte),is nooit iets uitgekomen.(ook getest op afwijkingen)
das natuurlijk het moeilijke eraan,als er geen oorzaak gevonden wordt,kan er ook niets gedaan worden 'om te helpen'.
ze zeiden nu van 'je kan eens je bloed laten controleren of jij bv geen virus of dergelijke opgelopen hebt',maar heb ik ook niet gedaan.
Voor mij zou die uitslag niets veranderen,het is foutgelopen,of dat nu door een onbekende reden is of door een virus,zowel mijn idee,gevoel als mijn visie naar de toekomst zou daardoor niet veranderen.
ik probeer ook zo min mogelijk te blijven hangen in dit miskraam terug,het helpt me niet verder
tengeltje11 schreef:Je hebt ook al je portie gehad Sjaslique.
Vervelend dan he dat het zo lang duurt eer je cyclus terug in orde is.
Hier ook hoor,na mijn eerste miskraam op 16 weken heeft het maanden geduurd eer ik terug een menstruatie had.
Dat miskraam is me lichamelijk veel zwaarder gevallen dan een bevalling.
Dus nu baal ik wel omdat ik gewoon voel dat mijn lichaam terug een veel grotere deuk gekregen heeft dan bij een bevalling en ook hier is ga mogen wachten op een normale cyclus.
Was er een reden voor de vroeggeboorte van jullie tweeling?