Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tink89 schreef:Hier heeft de Claire's een flinke collectie titanium. En die schieten ook
Emmaa_ schreef:Jammer genoeg niet nee.. Hoe ik reageer op zilver en goud weet ik niet, maar de goedkope oorbellen die je bij de gemiddelde winkel haalt verdraag ik niet. Mijn oren herstellen dan niet lekker, blijven opgezwollen en het blijft heel gevoelig. Omdat mijn neuspiercing met titanium wel super goed hersteld is kwam ik tot de conclusie dat het dan niet anders kan dan dat ik slecht tegen nikkel kan (toen ik een beugel had heb ik een jaar met ontstoken tandvlees gelopen, toen was het vermoeden er ook al). Ben er wel achter gekomen dat gewone oorbellen vinden die van titanium gemaakt zijn nog best een opgave is.
smurffie schreef:Ik kan me vergissen.. maar volgens mij wordt er bijna altijd met nikkel vrij geschoten. Gewoon zilver gebruiken de meeste. Titanium staat er om bekend dat je daarmee geen reacties krijgt omdat het niet reageert met huid.
Mijn navelpiercing bleef na het doorprikken irriteren met zilver, daarom nu enkel nog titanium piercings.