Clip on zonnebrillen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Clip on zonnebrillen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 17:34

Geen idee of dit hier goed staat..

Heeft iemand ervaring met clip on zonnebrillen? Ik ben opzoek naar een zonnebril op sterkte die goedkoop is en me ook staat, helaas.. alle brillenwinkels afgestruind, maar niks leuks of het is te duur. Nou dacht ik; misschien is een clip on zonnebril wel een optie? Ook handiger met autorijden.. Heeft iemand hier ervaring mee?

femkepien

Re: Clip on zonnebrillen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 17:38

Ik heb er eentje voor te lezen! Met zo'n clip on zonnebril gedeelte, is van het meek Sting volgens mij. Echt een leuke bril. Ik weet niet hoe duur hij is want ik kreeg hem vergoed :)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 17:40

femkepien schreef:
Ik heb er eentje voor te lezen! Met zo'n clip on zonnebril gedeelte, is van het meek Sting volgens mij. Echt een leuke bril. Ik weet niet hoe duur hij is want ik kreeg hem vergoed :)

Heb je de bril gekocht met het idee voor de clip on? of kunnen de clip on glazen op meerdere brillen?

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 17:40

Ik heb er ook een gehad, nu een zonnebril op sterkte. Op zich zijn ze wel handig hoor, maar ze zien er natuurlijk niet uit. Ik heb hem destijds voor een paar tientjes gekocht bij de Pearle, is wel zo'n 5 jaar geleden.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 17:42

Ik heb er 25 euro voor betaald bij Pearle.

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 17:54

Je kunt ook een overzet zonnebril kopen. Dan je je gewone bril op en daarover heen de zonnebril.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:04

Zonnebril op sterkte hoeft niet duur te zijn hoor! :) Ik werk zelf bij Pearle.
Monturen zijn er vanaf 29 euro inclusief glazen op sterkte, zonder ontspiegeling en kraswering. Normaal nog 29 euro voor de kleur erbij maar dat is nu tijdelijk gratis.
Clip on heb je voor 25 euro, overzet bril heb je ook vanaf ongeveer 29 euro.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 18:22

Ashleydk schreef:
Zonnebril op sterkte hoeft niet duur te zijn hoor! :) Ik werk zelf bij Pearle.
Monturen zijn er vanaf 29 euro inclusief glazen op sterkte, zonder ontspiegeling en kraswering. Normaal nog 29 euro voor de kleur erbij maar dat is nu tijdelijk gratis.
Clip on heb je voor 25 euro, overzet bril heb je ook vanaf ongeveer 29 euro.

Dan krijg je dus een gewoon montuur met zonnebrilglazen? Bij dat vind ik het alleen een eng idee dat je niet weet hoe dat eruit gaat zien -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:40

Ja dat klopt inderdaad. Is van te voren niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat de medewerker je zeker wel kan adviseren daarin! Zonnebril monturen zijn er vanaf 29 euro dus dan kom je op 49 euro uit met glazen. :)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 18:51

Ashleydk schreef:
Ja dat klopt inderdaad. Is van te voren niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk dat de medewerker je zeker wel kan adviseren daarin! Zonnebril monturen zijn er vanaf 29 euro dus dan kom je op 49 euro uit met glazen. :)

Heel erg bedankt! Morgen maar naar de brillenwinkel!

__elise__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:52

Heb ik ook gedaan, zonnebrilglazen in een gewoon montuur. Ik vind hem heel erg mooi geworden! Was vorig jaar een actie bij de EyeWish dat je een zonnebril gratis kreeg bij aankoop van een gewone bril. Dus het hoeft niet duur te zijn, gewoon even de juiste actie afwachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-17 14:20

Is het nog gelukt TS?

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-17 16:20

Ashleydk schreef:
Is het nog gelukt TS?

Yep! Toch nog een leuke zonnebril op sterkte kunnen vinden. (En misschien een leuke gewone bril := ) Over 1.5 week mag ik em ophalen! (toch wel beetje jammer met dit weer)