Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 15:49

Moet er niet aan denken |o

Laurora

Berichten: 2652
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 15:54

Decathlon, de gruwel...
Kom ik ook echt alleen maar doordeweeks en echt alleen als ik iets heel erg nodig heb. Anders stuur ik mn tante, die vind het niet zo erg :Y)
Overigens is de decathlon in frankrijk echt stukken rustiger is. Je hebt wel spelende kinderen, maar zonder dat verschrikkelijke gekrijs.
Of ik was er steeds gewoon op het juiste moment....

Edit: dat artikel, hou op, grootste nachtmerrie |(

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 17:55

lieveli schreef:
Jawel voor een deel wel. Ik had er wel wat van gezegd, mijn donkere blikken komen toch nooit aan. En er is een reden dat ik die winkel ontwijk.

Schop onder de kont is veel effectiever. Kun je gewoon lief bij blijven lachen :)) :+

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 22:31

Hilli schreef:
lieveli schreef:
Jawel voor een deel wel. Ik had er wel wat van gezegd, mijn donkere blikken komen toch nooit aan. En er is een reden dat ik die winkel ontwijk.

Schop onder de kont is veel effectiever. Kun je gewoon lief bij blijven lachen :)) :+


Degene die mijn kind schopt is vast levensmoe.

Ja zo'n moeder ben ik tóch geworden -O-

https://nos.nl/artikel/2228561-mensenvl ... kelde.html
Ohhhh

Zoe_97

Berichten: 9460
Geregistreerd: 18-11-10
Woonplaats: België

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 22:37

Vind het echt zo’n stom argument dat die winkel veel te verleidelijk si. Het is geen speeltuin waarde je irritante koter afdropt en zelf rustig jouw boodschappen doet en je blaag lekker zijn gang laat gaan. Het blijft een winkel waar dat kind zich gewoon dient te gedragen....
heb ook al gehad dat kinderen de hele tijd op dat berglandschapje aan het spelen klauteren waren. Geen ouders te zien natuurlijk. En ik wilde wandelschoenen kopen en dus op dat ding testen. Maar nog een grote bek opzetten ook “van mama mag ik dat”. Ben toen een medewerker gaan halen. Die hebbben de ouders gezocht en erop gewezen dat het geen speeltuin was. (Voor enkele minuten hielp dit...)

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 22:48

Sanet schreef:
RoosG schreef:
Ik kom zojuist dit artikel tegen:
https://www.destentor.nl/binnenland/nic ... ~a9495889/

Elke keer dat ik dit lees, denk ik: wat een nachtmerrie. Zal je maar overkomen als je geen kinderwens hebt.


Ja, wat een drama zou dat zijn! -O-

Ik krijg wel het idee dat dit iets is wat voornamelijk voorkomt bij vrouwen die al kinderen hebben gehad. Misschien dat je 1) beter bestand bent tegen de 'kwaaltjes' en 2) dat kinderen blijkbaar zo veeleisend zijn dat je die kwaaltjes ineens niet merkt :o

Marjo

Berichten: 37282
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 22:55

Zoe_97 schreef:
Vind het echt zo’n stom argument dat die winkel veel te verleidelijk si. Het is geen speeltuin waarde je irritante koter afdropt en zelf rustig jouw boodschappen doet en je blaag lekker zijn gang laat gaan. Het blijft een winkel waar dat kind zich gewoon dient te gedragen....
heb ook al gehad dat kinderen de hele tijd op dat berglandschapje aan het spelen klauteren waren. Geen ouders te zien natuurlijk. En ik wilde wandelschoenen kopen en dus op dat ding testen. Maar nog een grote bek opzetten ook “van mama mag ik dat”. Ben toen een medewerker gaan halen. Die hebbben de ouders gezocht en erop gewezen dat het geen speeltuin was. (Voor enkele minuten hielp dit...)

Nou precies dit.

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 19:35

Ik ken de Decathlon niet, maar in een winkel vind ik dat ouders best hun kids in de gaten mogen houden/in toom houden. Winkelmedewerkers zijn geen oppas..

Wij hebben ook wat, ik heb een neefje van 1,5, echt een schatje, druk, maar niet irritant oid.. Maar altijd middelpunt van alle aandacht, want enige kleinkind enzo.. Toen ik zelf in scheiding lag en mijn zusje zwanger was ging alle aandacht daar al heen, dus voor mij sowieso wel een dingetje.. Nu willen we voor moederdag met gezin uit eten naar een nieuwe sushi tent hier. Niet geschikt voor mijn neefje, aangezien je die geen half uur stil kunt laten zitten. Doe je hem en ons geen plezier mee. Mijn zwager is een enorme sushifan, dus hij zal ook rustig willen eten. Nou drama nu dus om iets te plannen... Ik ga echt stampij maken als het nu weer hierom niet doorgaat :n Dan gaat de beerput ff open denk ik :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110760
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 19:42

Magrathea: aan de andere kant zou je dan juist denken dat je de kwaaltjes herkend van eerdere zwangerschappen?

In de Decathlon kom ik nooit. Wel ooit een blauwe maandag stage gelopen in een bloemenwinkel waarbij een kind gewoon doodleuk de bloemknoppen om stond te knakken :roll: Ik durfde als stagiaire mijn mond niet open te trekken, maar de eigenaresse van de winkel heeft de vrouw vriendelijk verzocht de geknakte bloemen te kopen. En zo liep moeders dus met een geknakt bosje rozen de winkel uit :')

lor1_1984

Berichten: 12062
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 19:53

Vanmiddag lag mijn hondje in de vensterbank te slapen en een paar kinderen vonden het heel normaal om ff op mijn raam te bonzen zodat hij wakker schrok. :(:)
Vervolgens ging een van die koters staan blaffen en doen terwijl de hond haar aankerk met een blik van 'doe ff normaal'.
Uiteraard zei moeders er niets van, al liep ze wel snel weg met de kinderen toen ze mijn boze blik achter het raam zag. :')
Maar serieus, het is toch niet normaal om tegen de ruit van iemands huis te gaan bonken? 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 19:56

lor1_1984 schreef:
Vanmiddag lag mijn hondje in de vensterbank te slapen en een paar kinderen vonden het heel normaal om ff op mijn raam te bonzen zodat hij wakker schrok. :(:)
Vervolgens ging een van die koters staan blaffen en doen terwijl de hond haar aankerk met een blik van 'doe ff normaal'.
Uiteraard zei moeders er niets van, al liep ze wel snel weg met de kinderen toen ze mijn boze blik achter het raam zag. :')
Maar serieus, het is toch niet normaal om tegen de ruit van iemands huis te gaan bonken? 8)7


Nou dat slaat idd al nergens op.. Dat kind ook maar eens wakker maken met 2 pannendeksels bij zijn hoofd ofzo :roll:

Bloodymary
Berichten: 4554
Geregistreerd: 02-08-08

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-18 20:47

Lijkt wel of ouders nergens meer iets van durven te zeggen. Omdat ze dan afgaan dat die kinderen toch niet luisteren. Zie je inderdaad veel in winkels. Die kinderen breken de boel af en ouders doen net of ze niks in de gaten hebben.

Marjo

Berichten: 37282
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 09:45

lor1_1984 schreef:
Vanmiddag lag mijn hondje in de vensterbank te slapen en een paar kinderen vonden het heel normaal om ff op mijn raam te bonzen zodat hij wakker schrok. :(:)
Vervolgens ging een van die koters staan blaffen en doen terwijl de hond haar aankerk met een blik van 'doe ff normaal'.
Uiteraard zei moeders er niets van, al liep ze wel snel weg met de kinderen toen ze mijn boze blik achter het raam zag. :')
Maar serieus, het is toch niet normaal om tegen de ruit van iemands huis te gaan bonken? 8)7


Ik had er wat van gezegd. Niet aan mn dieren komen.

Palmera

Berichten: 9470
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 10:48

lieveli schreef:

Het zou ze sieren als die chinezen zich eens druk gaan maken om échte misstanden.

Los daaevan: ik heb gister een meer dan bijzonder bevredigend gesprek gehad met de gyn. Maar weer eens mijn gal gespuwd over de koperspiraal waar ik zoveel last van heb, hij begon over de implanon. Ik begon over sterilisatie. :+
Maar goed, vrijdag over een week mag ik me melden in het ziekenhuis, dan kom ik op de lijst en word ik zeer waarschijnlijk binnen een maand geopereerd. Omdat het spanje is maak ik er vast twee maanden van. :')

WendyBZ

Berichten: 13137
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:01

Fijn topic dit :)

Ik kwam deze vanochtend nog op fb tegen :D
Afbeelding

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 11:02

Hahahhha foei toch

F_Orumster

Berichten: 15333
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 12:49

lieveli schreef:


Ik vraag me af hoe de minuten hiervoor gingen.
Ik gok zo dat dat kind al tig keer heen en weer was gehuppeld. Zou ze het kind al hebben aangesproken? Dat zou - in ons land - een betere oplossing zijn. Zonder een waarschuwing zou dit wel erg kinderachtig zijn.

BarbaLala

Berichten: 9618
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 16:26

Afgelopen week 3x scheldende moeders achter me aan gehad :') omdat ik hun kind hoekte in het passeren. Ze liepen dan met zijn 3en naast elkaar en in het passeren niet even achter elkaar gaan lopen. Tja sorry not sorry, ik ga niet aan de kant dus dan heb je pech.
En schreeuwen dat ze doen, alsof je hun bloedjes vermoord. :')

Ik zit nu op 2 fb groepen voor kindvrije mensen, 1 Nederlandse en een wereldwijde, heel fijn om gelijkgestemden te spreken :j

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 16:31

Ik was vanmiddag in de kringloopwinkel, dat is ook echt gejengel en gejank dat de klok slaat :')
En een kind die een toetertje kreeg en die daar natuurlijk gelijk mee de hele winkel door mocht marcheren :\ leuk joh

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:10

BarbaLala schreef:
Afgelopen week 3x scheldende moeders achter me aan gehad :') omdat ik hun kind hoekte in het passeren. Ze liepen dan met zijn 3en naast elkaar en in het passeren niet even achter elkaar gaan lopen. Tja sorry not sorry, ik ga niet aan de kant dus dan heb je pech.
En schreeuwen dat ze doen, alsof je hun bloedjes vermoord. :')

Ik zit nu op 2 fb groepen voor kindvrije mensen, 1 Nederlandse en een wereldwijde, heel fijn om gelijkgestemden te spreken :j


Wat stoer!

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:14

Zo mag je dat niet zeggen van onze mamabrigade :+

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:19

Huh? Waarom niet?

F_Orumster

Berichten: 15333
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:52

Idinn, lieveli was sarcastisch.

Barbalala wat bedoel je met hoeken, ik versta daaronder dat je iemand een hoek geeft. Vermoedelijk heb je ze afgesneden?

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:53

Hoeken is toch meppen?

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 18:57

Sorry maar je kan nog zo'n minder hater zijn maar zomaar ander mans kinderen slaan? Je zou toch ook boos worden als ik je paard of huisdier ofzo zomaar zou slaan :=