Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20691
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:59

F_Orumster schreef:
Ik had altijd de indruk dat het gewoon hip was, extra aandacht.

hahaha ja dat is mijn eerste ingeving ook altijd... daarna ga ik pas nadenken wat een praktische reden zou kunnen zijn.

Kan het niet navragen... mijn vriendinnen en schoonzus die kinderen hebben vinden zo'n sticker namelijk lelijk en onzin :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:01

Duhelo schreef:
Ik heb mijn hond 95 % van de tijd bij me in de auto idd (ze gaat mee naar het werk en naar de paarden en bijna alle sociale activiteiten).
en liever dat ze toch mijn laadruimte opentrekken op zoek naar mijn hond (hoe lang kunnen ze nou gaan zoeken in een open koffer met een bench erin :+) dan dat ze niet kijken en ze ligt te creperen in het wrak ...


In dat geval snap ik de sticker heel goed :j Is dat een officieel iets? Dat hulpverleners het ook echt serieus nemen?

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:04

Ik heb een sticker bij de deur voor hulpverleners dat er huisdieren zijn in mijn huis, dat is een beetje hetzelfde idee denk ik. Mijn hond is ook niet altijd thuis, maar dan weten ze wel dat er huisdieren kunnen zijn.

Duhelo

Berichten: 28571
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:12

Relaxed schreef:
Duhelo schreef:
Ik heb mijn hond 95 % van de tijd bij me in de auto idd (ze gaat mee naar het werk en naar de paarden en bijna alle sociale activiteiten).
en liever dat ze toch mijn laadruimte opentrekken op zoek naar mijn hond (hoe lang kunnen ze nou gaan zoeken in een open koffer met een bench erin :+) dan dat ze niet kijken en ze ligt te creperen in het wrak ...


In dat geval snap ik de sticker heel goed :j Is dat een officieel iets? Dat hulpverleners het ook echt serieus nemen?

Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van of ze het echt serieus nemen of niet, maar better safe than sorry ga ik vanuit. als ze het zien én serieus nemen is het mooi meegenomen.
Ik heb trouwens ook een briefje in mijn portemonnee met de melding dat er een hond aanwezig is in de auto en huisdieren thuis, én een protocol aan de autokennel met richtlijnen over hoe te handelen en wie te contacteren bij een ongeval.(angstbijter en zou vluchten als ze de kans krijgt)
Maar ik ben heel misschien wel een beetje paranoia enzo :D

petraaken

Berichten: 44217
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 11:43

Duhelo schreef:
Relaxed schreef:
Duhelo schreef:
Ik heb mijn hond 95 % van de tijd bij me in de auto idd (ze gaat mee naar het werk en naar de paarden en bijna alle sociale activiteiten).
en liever dat ze toch mijn laadruimte opentrekken op zoek naar mijn hond (hoe lang kunnen ze nou gaan zoeken in een open koffer met een bench erin :+) dan dat ze niet kijken en ze ligt te creperen in het wrak ...


In dat geval snap ik de sticker heel goed :j Is dat een officieel iets? Dat hulpverleners het ook echt serieus nemen?

Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van of ze het echt serieus nemen of niet, maar better safe than sorry ga ik vanuit. als ze het zien én serieus nemen is het mooi meegenomen.
Ik heb trouwens ook een briefje in mijn portemonnee met de melding dat er een hond aanwezig is in de auto en huisdieren thuis, én een protocol aan de autokennel met richtlijnen over hoe te handelen en wie te contacteren bij een ongeval.(angstbijter en zou vluchten als ze de kans krijgt)
Maar ik ben heel misschien wel een beetje paranoia enzo :D

In dit geval beter paranoia dan dat ze de hulpverleners bijt of wegloopt. Of dat zij iets doen bij je huisdier dat niet correct is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 12:12

Sizzle schreef:
Ik weet dat wij geen standaard kind schijnen te hebben, maar als ik smorgens zeg: ik ben nog moe, dan krijg ik een knuffelbeest en een kusje en gaat zelf spelen.
Vroeger maakte wij onze ouders ook echt niet wakker in het weekend :n

Als ik dan mensen hoor zeggen dat hun kinderen om 5 uur wakker zijn op zondag, dan denk ik: goh, zooo slecht is televisie toch ook weer niet :P
We hebben ook een wekker met zon en maan. Als de maan nog aan is dan komt ze gewoon haar kamer nog niet uit.

Ben het er ook trouwens totaal mee eens dat niets zo fijn is als knorrende katten op je benen als je met hoofdpijn op de bank ligt :))

Ik hoorde vandaag een kind tegen zijn vader zeggen: ohhh jij bent zo dom. Ik dacht alleen maar B-)
De vader momelde enkel wat 8)7
Wat me vandaag ook weer verbaasde is dat mensen hun 3-4 jarige gewoon rustig een uur overstuur laten huilen in een skiklasje onder het mom: ze moeten er even doorheen. %) :x
We deden een proeflesje en bij ons ging het gelukkig prima, maar als ze was gaan huilen dan zou het lekker pech zijn van die 40 euro, volgend jaar nog een poging.
Je weet toch als je eraan begint dat je wellicht je hobby even in de koelkast moet zetten :? Blijkbaar toch weer te weinig mensen die eerst nagedacht hebben voordat ze gingen fokken...


Misschien moeten we op okt oko een exterieur en karakter topic openen om kinderen te fokken? O:)

Duhelo

Berichten: 28571
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 14:19

petraaken schreef:
Duhelo schreef:

Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van of ze het echt serieus nemen of niet, maar better safe than sorry ga ik vanuit. als ze het zien én serieus nemen is het mooi meegenomen.
Ik heb trouwens ook een briefje in mijn portemonnee met de melding dat er een hond aanwezig is in de auto en huisdieren thuis, én een protocol aan de autokennel met richtlijnen over hoe te handelen en wie te contacteren bij een ongeval.(angstbijter en zou vluchten als ze de kans krijgt)
Maar ik ben heel misschien wel een beetje paranoia enzo :D

In dit geval beter paranoia dan dat ze de hulpverleners bijt of wegloopt. Of dat zij iets doen bij je huisdier dat niet correct is.

Inderdaad, als ze op de een of andere manier in zo een situatie los raakt dan zie ik haar never nooit meer terug (in stress is ze nl ook bang voor ons), los van het feit dat ze misschien wel iemand zou proberen te bijten.
Nu, hopen dat het nooit nodig is én het wordt wel behoorlijk offtopic zo :D

fleurtjeuh
Berichten: 10354
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:31

Mooi voorbeeld weer gezien in een ander topic.
Iemand geeft aan een goede relatie te hebben en helemaal blij te zijn en binnen de korste keren gaat get over kinderen

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:32

:+

fleurtjeuh
Berichten: 10354
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:34

Ja dat ging over jou :p

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 20:43

Ik had al zo’n vermoeden hahahaha!
Nee nee, alleen bonus kids hier. En zelfs dat maar even zien!

Hutcherson

Berichten: 7402
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 23:49

Ik had hier geplaatst dat een vriendin van me was langsgeweest en gezegd had dat ze waarschijnlijk zwanger was (had al symptomen, en twee positieve testen, maar ook twee negatieve). Dr vriend had serieus al tegen zn familie en hele vriendengroep gezegd dat ze wss zwanger was (ze zou, als het zo was, dan 3 weken hooguit zwanger zijn)... Daar was ze natuurlijk hartstikke boos om geworden.. Maar dat begreep hij niet. Nu heeft ze vandaag de uitslag gekregen van bloedonderzoek... Niet zwanger. Ze appte me.. Ik dacht echt omg wat erg. Die gast heeft t tegen iedereen vertelt en moet nu weer vertellen dat t vals alarm was. Komt ook vrij sneu over. Eerste reactie naar haar was: komende vijf jaar geen seks. Ben wel blij voor haar.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 02:02

Jeetje := Dat snap ik wel, dat ze dat zegt. Sowieso is het geen goed idee om het zo vroeg al rond te bazuinen, in de eerste drie maanden is de kans op een miskraam groot. (Hoewel ik niet pro het taboe rondom miskramen ben lijkt het me toch erg vervelend om als je je wel erg op het kind had verheugd tegen al je collega's te moeten vertellen dat het feest toch niet doorgaat)

c_alsemgeest

Berichten: 20691
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 08:25

Hij was wel heel vroeg... idd :')

BarbaLala

Berichten: 9618
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:12

Ik had die kerel de straat op geschopt. Wat een sukkel ben je dan. Maargoed, ik schop ze voor minder ook al de straat op :+ :')

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 19:28


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 19:48


MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33844
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 21:03

Me _O-
Afbeelding

c_alsemgeest

Berichten: 20691
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 08:46

hahahaha same... alleen zitten er bij mij dan kale katten in :+

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 09:21

Hier dan alpaca's... gaat alleen misschien een uitdaging worden :')

c_alsemgeest

Berichten: 20691
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 09:22

wordt dan gewoon een grote kayak :')

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 10:04

Mag ik wel een soort van ark van Noah bouwen :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33844
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 10:42

Sorro schreef:
Mag ik wel een soort van ark van Noah bouwen :D

*noach :')


sorry de bijbel is er nogal ingestampt in mijn kindertijd. :=

Qimm

Berichten: 15185
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 10:43

Ik het engels heet de man wel Noah :P

Bloodymary
Berichten: 4555
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 10:51

Steeph schreef:
"Kind verzegelt tijdens het spelen per ongeluk stembus in Etten-Leur"
https://www.bndestem.nl/etten-leur/kind ... ~a92ce7f0/
Kinderen laten spelen in een stembureau, goed idee! |o


Oh, wat is dat toch tegenwoordig. Ouders hebben hun kinderen echt niet meer in bedwang. Je kunt ze toch wel leren dat ze gewoon met hun poten overal af moeten blijven.

Gisteren was ik bij de slager. Behalve mij was er een jonge moeder met drie kleine kinderen. Ze dachten dat de slagerij een speeltuin was. De hele tijd rondrennen en schreeuwen, de schuifdeur ging constant open en dicht omdat ze er voor renden. De hele vitrine zat onder de gore vingers. Ongelooflijk. De moeder deed niets, waarschijnlijk omdat ze wist dat het toch geen effect had.