Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 22:02

Nou ik heb het overleefd hoor, ze lieten ook nog de echo's zien en de schoonloeder begon keihard te schreeuwen hoe schattig het was. :') Wat een poppenkast, gelukkig dachten mijn vader en opa daar hetzelfde over.

Hutcherson

Berichten: 7417
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 22:38

Qimm schreef:
Magrathea schreef:
Heeft ook nog te maken met penislengte van de man geloof ik.
Mannetjeszaadcellen = sprinters = meer kans bij grotere penis
Vrouwtjeszaadcellen = duurlopers = meer kans bij kleinere penis (dan zijn de mannetjes al afgevallen namelijk, waar ze bij een grotere penis "te laat" komen)
Dit is overigens "ongeveer" en "meestal" natuurlijk, maar er schijnt wel degelijk een correlatie te zijn tussen penislengte van de man en het meest voorkomende geslacht van de kinderen :j


Dat lijkt me geen juiste informatie. Dat spul wordt toch wel tegen de baarmoedermond aan gekatapulteerd ongeacht de lengte van de piemel. Dan heeft het nog eerder te maken met de lengte van je eileiders, die afstand moeten ze zelf zwemmen


Heeft ook helemaal niks met lange of korte penis te maken. Heeft te maken met of de vrouw op dat moment of in de korte nabijheid een eisprong heeft of niet en hoe snel de zaadcellen daar bij zijn. Snelle cellen (y chromosoom, dus man) zijn sneller dus ook sneller bij het eitje. Ze gaan eerder dood dus als het eitje er nog niet is, zullen ze het niet halen. X zaadcellen (meisje) zijn langzamer maar kunnen langer overleven. Dus als het eitje er nog niet is, heb je meer kans op een meisje.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 23:49

RoyceMack schreef:
Heeft ook helemaal niks met lange of korte penis te maken. Heeft te maken met of de vrouw op dat moment of in de korte nabijheid een eisprong heeft of niet en hoe snel de zaadcellen daar bij zijn. Snelle cellen (y chromosoom, dus man) zijn sneller dus ook sneller bij het eitje. Ze gaan eerder dood dus als het eitje er nog niet is, zullen ze het niet halen. X zaadcellen (meisje) zijn langzamer maar kunnen langer overleven. Dus als het eitje er nog niet is, heb je meer kans op een meisje.

Behalve dat dat snelheidsverschil er dus niet is. Morfologisch en qua zwemsnelheid lijkt er geen verschil tussen x- of y-cellen te zijn, met als kanttekening dat x-zaadcellen in stroming wel meer rechtdoor zwemmen dan die met een y-chromosoom.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1440662/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/6541168/

c_alsemgeest

Berichten: 20696
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 00:21

Ayasha schreef:
c_alsemgeest schreef:
ik zou er dan eentje van 18 zonder hechtingsproblematiek adopteren :')

Dat heet in sommige gevallen gewoon trouwen/een relatie krijgen. :+

_O-

Hypericum
Berichten: 359
Geregistreerd: 23-05-15

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:26

Ben trouwens benieuwd of ik de enige ben die wél graag naar mama-to-be programma's kijkt :')
(of papa)
Zoals Jan wordt vader, of nu recent Lauren! Bevalt. En zo zijn er nog wel wat van die programma's geweest.

Het fascineert me (vooral al die gekkigheid die er is, zoals placenta eten, inwendige massages voor een vlotte bevalling) en ik kan er met een soort genoegdoening naar kijken van 'oh wauw, dat heb/hoef ik dus allemaal niet, wat lekker zeg!'
En de kers is dan vaak het stel dat tijdens de bevalling gevolgd wordt 'nope, hell no, never!'

lor1_1984

Berichten: 12062
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:34

Ik kijk soms zo'n programma, idd Lauren bevalt en dat ze bij zo'n typ komt dat haar van haar spanning/angst af moet helpen met een ritueel en eerst ff lekker de angst aanwakkert. :')
En later met die placenta, werd er zelf onpasselijk van. %)

Hypericum
Berichten: 359
Geregistreerd: 23-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:40

Haha ja die Sjamaan 8)7
Wel makkelijk geld verdienen 'blaas je angsten maar in de steen'*pfff* "ja, goed zo en nu de steen in het water gooien'

Die placenta trok ik ook niet zo goed nee, eerst wel tot het in de voedseldroger ging en door de blender. Brrrr.
Alhoewel, de tip om een stukje verse placenta door je bosvruchtensmoothie te gooien...ik zal heel anders tegen bosvruchtensmoothies aankijken de komende tijd.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:42

Waaattt? :wow: :r

Dammie

Berichten: 3322
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:43

Durf je nog een bosvruchten smoothie te drinken ?

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:44

Hypericum schreef:
Ben trouwens benieuwd of ik de enige ben die wél graag naar mama-to-be programma's kijkt :')
(of papa)
Zoals Jan wordt vader, of nu recent Lauren! Bevalt. En zo zijn er nog wel wat van die programma's geweest.

Het fascineert me (vooral al die gekkigheid die er is, zoals placenta eten, inwendige massages voor een vlotte bevalling) en ik kan er met een soort genoegdoening naar kijken van 'oh wauw, dat heb/hoef ik dus allemaal niet, wat lekker zeg!'
En de kers is dan vaak het stel dat tijdens de bevalling gevolgd wordt 'nope, hell no, never!'

Ik heb dat ook soms hoor, behalve dat ik geen TV kijk. Maar ik lees wel eens artikelen of ik zie wat op Facebook. Er is vast een naam voor, een fascinatie voor iets wat je eigenlijk verafschuwt :')

Laatst heb ik ook gelezen dat artsen waarschuwen in vredesnaam niet de placenta te eten _O- De voordelen zijn nooit bewezen, het kan vooral slecht uitpakken.
Sommige (veel?) dieren doen het geloof ik wel maar dat lijkt me (uitgezonderd carnivoren) een kwestie van "geen sporen achterlaten"...

lor1_1984

Berichten: 12062
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:45

Ik voorlopig iig niet, ik weet dat er geen placenta in zit maar na het programma word ik gewoon misselijk bij het woord bosvruchten icm smoothie. %)

Dat mens die de placenta wil pekelen terwijl hij nog aan het kind vastzit vond ik ook erg.... bijzonder trouwens.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:46

lor1_1984 schreef:
Ik voorlopig iig niet, ik weet dat er geen placenta in zit maar na het programma word ik gewoon misselijk bij het woord bosvruchten icm smoothie. %)

Dat mens die de placenta wil pekelen terwijl hij nog aan het kind vastzit vond ik ook erg.... bijzonder trouwens.

Gedver :r

Mocht het bij mij zover komen dan mag die van mij linea recta naar wetenschappelijk onderzoek... Of was dat alleen de navelstreng die je kon doneren?

Navelstrengen zijn echt ondingen trouwens. Ik heb nu anatomie en slagader en ader is in een navelstreng omgekeerd _O- Erg irritant

Sizzle

Berichten: 35712
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:50

Gatver, ik krijg er ook licht cannibalistische ideeen bij.
Waarom zou je een stuk van je eigen lichaam willen eten, en dan ook nog eens niet een mooie steak maar een onsmakelijk potentierl besmet stuk blubber %)

Navelstreng kun je doneren inderdaad (hebben wij gedaan).

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:53

Sizzle schreef:
Navelstreng kun je doneren inderdaad (hebben wij gedaan).

Jij bent toch ook bioloog? Had niet anders verwacht :+

Sizzle

Berichten: 35712
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 22:58

Magrathea schreef:
Jij bent toch ook bioloog? Had niet anders verwacht :+


:D

Had ondertekend voor doneren voor stamcellen maar dan lukt alleen goed na natuurlijke bevalling vertelde ze me.
Alternatief was voor onderzoek en daar mocht hij van mij uiteraard ook heen. No problem.

Hypericum
Berichten: 359
Geregistreerd: 23-05-15

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:05

Ja, bij dat pekelen van die placenta ontging mij ook alle logica.
Eerst blabla niet zomaar losmaken, maar natuurlijk proces...en vervolgens wel je baby aan een stuk pekelvlees vast laten zitten.
Daar is weinig natuurlijks aan dacht ik zo. :')

fleurtjeuh
Berichten: 10354
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:08

Magrathea schreef:
Hypericum schreef:
Ben trouwens benieuwd of ik de enige ben die wél graag naar mama-to-be programma's kijkt :')
(of papa)
Zoals Jan wordt vader, of nu recent Lauren! Bevalt. En zo zijn er nog wel wat van die programma's geweest.

Het fascineert me (vooral al die gekkigheid die er is, zoals placenta eten, inwendige massages voor een vlotte bevalling) en ik kan er met een soort genoegdoening naar kijken van 'oh wauw, dat heb/hoef ik dus allemaal niet, wat lekker zeg!'
En de kers is dan vaak het stel dat tijdens de bevalling gevolgd wordt 'nope, hell no, never!'

Ik heb dat ook soms hoor, behalve dat ik geen TV kijk. Maar ik lees wel eens artikelen of ik zie wat op Facebook. Er is vast een naam voor, een fascinatie voor iets wat je eigenlijk verafschuwt :')

Laatst heb ik ook gelezen dat artsen waarschuwen in vredesnaam niet de placenta te eten _O- De voordelen zijn nooit bewezen, het kan vooral slecht uitpakken.
Sommige (veel?) dieren doen het geloof ik wel maar dat lijkt me (uitgezonderd carnivoren) een kwestie van "geen sporen achterlaten"...

Morbid curiosity :P

Sizzle

Berichten: 35712
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:10

Is dat engels voor ramptoerist? :D

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:20

Vrienden hebben na de bevalling de placenta+vruchtvliezen op sterk water gezet. Zag er eigenlijk nog best mooi uit, met al die zich vertakkende bloedvaten.
Vriendin heeft voor onderzoek eindeloos veel placenta's in blokjes gesneden en onderzocht op (sporen van) malaria. Ook de nodige bevallingen bijgewoond trouwens, wat een bijzonder goede anticonceptie is.

Palmera

Berichten: 9484
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:32

En ik maar denken dat we met het bespreken van poep en kots het ergste wel gehad hadden hier...

:+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:33

Palmera schreef:
En ik maar denken dat we met het bespreken van poep en kots het ergste wel gehad hadden hier...

:+


Ik dacht hetzelfde :')

Laurora

Berichten: 2652
Geregistreerd: 19-07-14

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-18 23:57

Help, ik ontwijk dit topic even hoor, roep maar als het weer placentapraat vrij is :r

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 01:05

Afbeelding

:D ~~}>

Pandora2
Berichten: 19857
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 09:55

Varekaj schreef:
[ [url=m/7khMRO.jpg]Afbeelding[/url] ]

:D ~~}>


:') :=

Gister stukje docu gezien over een russisch gezin met 18 kinderen... :x %)
Worden ze door de overheid voor beloond ginder. Zelfs met medailles en eretekens :+

Na 10 min maar weggezapt. Werd mij te druk :')

F_Orumster

Berichten: 15337
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-18 10:22

Magrathea schreef:
Hypericum schreef:
Ben trouwens benieuwd of ik de enige ben die wél graag naar mama-to-be programma's kijkt :')
(of papa)
Zoals Jan wordt vader, of nu recent Lauren! Bevalt. En zo zijn er nog wel wat van die programma's geweest.

Het fascineert me (vooral al die gekkigheid die er is, zoals placenta eten, inwendige massages voor een vlotte bevalling) en ik kan er met een soort genoegdoening naar kijken van 'oh wauw, dat heb/hoef ik dus allemaal niet, wat lekker zeg!'
En de kers is dan vaak het stel dat tijdens de bevalling gevolgd wordt 'nope, hell no, never!'

Ik heb dat ook soms hoor, behalve dat ik geen TV kijk. Maar ik lees wel eens artikelen of ik zie wat op Facebook. Er is vast een naam voor, een fascinatie voor iets wat je eigenlijk verafschuwt :')

Laatst heb ik ook gelezen dat artsen waarschuwen in vredesnaam niet de placenta te eten _O- De voordelen zijn nooit bewezen, het kan vooral slecht uitpakken.
Sommige (veel?) dieren doen het geloof ik wel maar dat lijkt me (uitgezonderd carnivoren) een kwestie van "geen sporen achterlaten"...


Ik denk eerder aan weerstand opbouwen. Het tot je nemen van afgezwakte pathogenen (ziekteverwekkers) zorgt ervoor dat je immuniteit gaat opbouwen.
Dat is ook een reden dat dieren stront eten, maar ook voor mineralen.