Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:31


Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:33

Ja :D , man naar mijn hart

Vjestagirl

Berichten: 26663
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 18:34

Wat een zalig idee. Als ze dat in Nederland doen dan ga ik er direct heen!

Ik kan trouwens ook niet wachten tot de zomervakantie voorbij is... :roll:

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:21

Ik heb gister mijn muntplantje ook maar een nieuwe pot gegunt, ik denk dat mijn groene vingers ook rammelen...

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 21:56

Telt een eikenboomstekje ook?

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 22:35

Ik mag niet klagen met de plantjes op mijn terras :)

Van mij mag de schoolvakantie eindeloos doorgaan. Rust in het dorp en de straat, alle verkeer gaat veel vlotter. Heerlijk!

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 23:03


capopjekop

Berichten: 30674
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 06:55

Jammer dat zo'n restaurant zo'n beslissing moet nemen. De goede lijden er ook onder. Anderzijds is er voor mensen met kids nog keus genoeg over. Die keus is er voor mensen zonder kids nauwelijks.

Of ze zouden naat het voetbal moeten kijken. Misdraagt een kind zich dan krijgt ie een landelijk supermarkt of restaurant verbod ipv een stadionverbod :')

wittepit
Berichten: 1278
Geregistreerd: 22-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 08:13

Magrathea schreef:
wittepit schreef:
Damn! Stond ik gister toch bij de Action met n paar keileuke vingerplantbladvormige fotolijstjes in m'n hand, zouden mijn eierstokken dan toch zijn gaan rammelen???

https://www.vakervrolijk.nl/wp-content/uploads/2018/05/281-1.jpg

Dat is geen vingerplant maar een monstera :oo


Nou, zoveel verstand heb ik dus van kinderen... :') heb wel spijt dat ik ze niet gekocht heb trouwens.

En wat betreft dat restaurant, inderdaad, mét kinderen keus genoeg, zonder zit je toch aan een bepaald segment gebonden... met name het prijzige...
Laatst bijgewerkt door wittepit op 17-08-18 08:14, in het totaal 2 keer bewerkt

lastig
Berichten: 791
Geregistreerd: 30-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 08:13

Ik heb dan zelf kinderen maar vind kindvrije restaurants echt wel een goed idee. Als je gezellig samen avondje uit wilt hoef je toch geen last te hebben van al die onopgevoede koters van tegenwoordig
Er blijft inderdaad voor mensen met kinderen genoeg over.

Hilli

Berichten: 22949
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 08:20

wittepit schreef:
En wat betreft dat restaurant, inderdaad, mét kinderen keus genoeg, zonder zit je toch aan een bepaald segment gebonden... met name het prijzige...

Ik weet een plek waar je voor nog geen €25 voor 2 personen een hoofdgerecht incl. 2 drankjes kunt eten en waar ik nog nooit vervelende kinderen heb gezien...

Of ik heb geluk: ik zie eigenlijk nooit vervelende kinderen in een restaurant, maar misschien ga ik ook niet vaak genoeg uit eten. Op andere plekken (in de supermarkt, op straat, op mijn vorige stal, in het vliegtuig) waren er dan wel weer meer dan noodzakelijk prettig in mijn ogen.

Mars

Berichten: 33277
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 08:26

Wij gaan meestal uit eten op plekken zonder speelhoek en dat soort zaken scheelt ook al een bak. Ik heb niks tegen kinderen in een restaurant die rustig aan tafel zitten. Maar dat is zelden het geval er moet altijd gerent en gespeeld worden.
Ook eens een kind aan tafel gehad ‘wat eet jij?’ Pffft ga weg joh

Sanet

Berichten: 7986
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 08:41

Thuis eet ik èn goedkoop èn zonder kinderen èn ik hoef er ook nog eens niet de deur voor uit. Perfect!!

BarbaravdW

Berichten: 961
Geregistreerd: 31-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 10:59


Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 17:18

De wok in mijn dorp heeft een speelhoek ver van het restaurant gedeelde , je hoort ze niet en ziet ze amper :))

Had vandaag sjans met een peuter in de Lidl :x

xSCWx
Berichten: 7066
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 17:34

Ik kwam vandaag zowaar een leuk kind tegen! Hij liep aan de overkant met een fluitje zachtjes een deuntje te fluiten. Ik denk een jaar of 8. Ik hing de vlag op van mijn bedrijf en hij steekt de straat over en komt naar me toe. Hij vraagt: wat ben je aan het doen? Dus ik zeg, ik hang de vlag op. Voordat ik uitleg kon geven zei hij al: oh ja want soms lopen mensen voorbij en dan zien ze je raam niet! (Op het raam staat 2 bij 3 meter logo en bedrijfsnaam etc.) dus ik zeg, dat heb je heel goed bedacht! Zo kunnen mensen me makkelijker vinden. Nog even een kort gesprekje van 2 minuten en toen liep hij weg en zei hij: nou misschien zien we elkaar nog eens! <3
Wat een pienter jochie, totaal niet opdringerig ook zoals een hoop kinderen wel kunnen zijn.
Maar als ik dan weer bedenk wat daar allemaal aan vooraf gaat... No thanks :D

Laurora

Berichten: 2652
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 19:49

xSCWx schreef:
Ik kwam vandaag zowaar een leuk kind tegen! Hij liep aan de overkant met een fluitje zachtjes een deuntje te fluiten. Ik denk een jaar of 8. Ik hing de vlag op van mijn bedrijf en hij steekt de straat over en komt naar me toe. Hij vraagt: wat ben je aan het doen? Dus ik zeg, ik hang de vlag op. Voordat ik uitleg kon geven zei hij al: oh ja want soms lopen mensen voorbij en dan zien ze je raam niet! (Op het raam staat 2 bij 3 meter logo en bedrijfsnaam etc.) dus ik zeg, dat heb je heel goed bedacht! Zo kunnen mensen me makkelijker vinden. Nog even een kort gesprekje van 2 minuten en toen liep hij weg en zei hij: nou misschien zien we elkaar nog eens! <3
Wat een pienter jochie, totaal niet opdringerig ook zoals een hoop kinderen wel kunnen zijn.
Maar als ik dan weer bedenk wat daar allemaal aan vooraf gaat... No thanks :D


Kinderen kunnen echt onwijs volwassen zijn zolang ze dat geleerd is, én je ze ook maar volwassen behandeld.
Ik weet nog wel van vroeger dat ik er een gruwelijke hekel aan had dat ik niet met hetzelfde respect werd aangesproken als mijn ouders. Vooral vrouwen (die kinderen leuk vinden) krijgen soms zo'n koetsjie-koetsjie neiging, ook al is het kind al een jaar of 10. verschrikkelijk :r

Smallheal
Berichten: 3142
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Zwanenburg

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:01

Dat zie je ook vaak bij ouderen (dementerenden vooral) dat ze die met een koetsiekoetsie stem aanspreken dan denk ik ook mens ze is 80/90 doe normaal ofzo :+

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 21:40

Woonde een tijdje op een zorgboerderij , die snotaap begeleider was jonger dan mij en die probeerde het bij mij :') . Heeft ze geweten :=

Heb het er ook niet zo op

Laurora

Berichten: 2652
Geregistreerd: 19-07-14

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 14:36

Afbeelding

Anoniem

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 16:20

_O-

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-18 13:10

:') :')

Ik ben redelijk wanhopig op zoek naar (nog) een bijbaantje. Zie ik dat ik kinderen in een bakfiets naar het KDV kan gaan fietsen... Ehh ja leuk maar dat gaan we dus even niet doen _O-

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 06:10


Sanet

Berichten: 7986
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 06:34


c_alsemgeest

Berichten: 20696
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 07:42

ik weet zeker dat ik veel meer vervuiling inperk door me gewoon niet voort te planten :')