Heeft iemand ervaring met het merk Aussie? Stond vandaag in de Etos voor t schap met haarverzorgingsproducten en had nog nooit van dit merk gehoord. Was 1+1 gratis dus heb 2 Flessensterilisators miricale beachwaves meegenomen Iemand ervaring met specifiek dit product?
Ik heb het heel lang gebruikt, fantastische producten! Helaas zijn ze buiten de acties om iets te duur voor mij dus daarom gebruik ik ze niet meer. Maar mijn dorre, droge haar deed het er prima op!
Daphne__
Geplaatst: 27-03-17 17:23
Ik gebruik altijd Aussie Haal het altijd bij de Action, 3 euro voor een flesje. Bij de kruidvat 6 euro geloof ik.
Ik gebruik het ook al langere tijd vind het erg fijn spul, maar haal het ook eigenlijk alleen in de aanbieding. Die van de action heb ik ook thuis staan, maar hebben ze bij ons volgens mij alleen die voor droog haar. Aangezien mijn haar vrij snel vet wordt gebruik ik meestal een andere en dan af en toe die van de action eens als afwisseling..
Vind het helemaal niks. Heb een shampoo en een conditioner gekocht en gebruik het nu een tijdje, maar m'n haar wordt heel snel vet van, vind de geur vreselijk (je ruikt na het wassen gewoonweg naar een kauwgombal, lettwrlijk), en ik merk verder geen verschil met andere shampoos. Voelt eigenlijk gewoon goedkoop aan.
Wel kan ik je Jon Frieda aanraden, die vind ik persoonlijk veel beter, voor hetzelfde geld!
Ik heb mijn haar ooit volledig de dood in gebleekt en toen heeft Aussie mijn haar echt geholpen. Omdat er siliconen in zitten voedt het je haar niet per se, maar het was er in ieder geval handelbaar door. Ik gebruik het nu nog steeds, vooral omdat ik enorm dik haar heb en mijn haar van de meeste verzorgende shampoo's en conditioners heel zwaar en sluik wordt. Met Aussie heb ik dat totaal niet. Ik gebruik de miracle moist shampoo en de 3 minute miracle conditioner/masker overigens!
Ik vind echt alleen de 3 minute miracle lijn echt wat doen voor m'n heel erg dikke, snel vet wordende haar. Van de gewone shampoo en conditioner heb ik echt veel teveel product nodig, en dan nog doet het niet veel behalve de boel ontzettend pluizig maken. De geur vind ik wel ontzettend lekker, ik houd wel van dat zoete. Maar ik gebruik toch liever Lee Stafford of Guhl, ook regelmatig in de aanbieding en doet net wat meer.