Buikpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Buikpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 07:21

Hoi!

Ik lig al even wakker van verschrikkelijke buikpijn..

Donderdagavond begon ik wat misselijk te worden, en gister op het werk voelde ik me ook niet fijn maar naast af en toe een opkomst van wat buikpijn niets aan de hand. Nu werd ik echter om half 5 wakker met vreselijke buikpijn en wat ik ook doe.. het wordt niet minder.

Ik liep net even naar huis (woon in de schuur ernaast) maar man wat een pijn.. liep er gewoon krom van :-( en dan moet ik ook nog zo naar de dierenarts en aan het werk want ik moet opstarten :'(

Iemand een idee hoe ik die pijn kan verlichten?

geerte

Re: Buikpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 07:32

Als het echt niet te houden is, zou ik zeggen bel even naar de huisarts om advies te vragen.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 07:34

Waar zit het en hoe voelt het precies?
Sowieso maar even pijnstilling erin, dat is altijd prettig en het kan verder van alles zijn van gewoon last van je darmen (even naar het toilet?) of een blinde darmontsteking, nierstenen, galstenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 07:39

Mijn hele buik rond de navel doet zeer :( voelt ook verkrampt, alsof het heel strak staat en daaronder ook weer pijnsteken rechts en links van mijn navel. Maar net was erboven weer de meeste pijn dus ik kan het niet goed uitleggen.

Toilet geweest, geen problemen verder. Ook wat gegeten en gedronken net. Op mijn zij liggen met de knieën omhoog is het enige wat nog 'oke' ligt.

Ik ben niet zo van de ha en moeders is net een weekendje weg dus wil ik hier eigenlijk ook niet mee lastig vallen.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 08:03

Paracetamol zetpillen willen nog wel eens goed werken, maar eigenlijk vind ik dat je gewoon even de dokter moet bellen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 08:04

Klinkt heftig genoeg om vandaag toch even de huisartsenpost te bellen en daar niet tot na het weekend mee te wachten.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 09:02

Ik zou ook even de HA post bellen, dan ben je wellicht sowieso gerustgesteld of kan er actie worden ondernomen. Maar even over de drempel heen ;-).

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 09:24

Overleg met de HA post.
Blindedarm ontsteking begint meestal bij de navel en in combinatie met opgetrokken knieën vind ik het wel heel typisch klinken!

cent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 09:46

Menstruatie krampen! Precies wat jij beschrijft ervaar ik bij de menstruatie.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 09:50

Vindt dit eerlijk gezegd niet iets om meteen huisarts te bellen.
Pijnstiller al ingenomen ? Dat is 1e stap. Evt even kijken of je koorts hebt.
Verder wil een warme kruik of douche vaak wel helpen .

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 09:53

Heb je de griep al gehad? Er heerst al wekenlang de griepepidemie.. Grote kans dat je een virusje onder de leden hebt. Geen diarree?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-17 22:43

Ik ben rond half 8 gelukkig in slaap gevallen en om half 9 ging de wekker. Door het onspannen in mijn slaap werd ik al iets beter wakker maar nog flink pijnlijk. Nadat ik gewerkt had (kok) was het al beter, alleen flink spierpijn.. dat gevoel alsof je een uur lang situps hebt gedaan bijvoorbeeld.

Nu wat misselijk en de spierpijn en een klein beetje nog krom lopen maar niet meer om te janken gelukkig!:-)

Bedankt voor de adviezen! Daardoor was in ieder geval de stress in mijn hoofd wat afgenomen!