Hebben jullie nuttige tips voor mij?
Sinds een maand of 2 heb ik heel veel last van statische elektriciteit. Zo kan ik mijn auto niet aanraken zonder geknetter, kan ik de ijzeren poort niet open doen zonder mezelf te elektrocuteren...
Ik heb zelfs de broodautomaat in kortsluiting gezet door gewoon op het knopje voor het brood te drukken. De machine viel gewoon uit en na een paar seconden herstartte die gelukkig en had ik toch mijn brood.
Iets gelijkaardigs heb ik meegemaakt met het bakje waar je de code moet ingeven om in de kinderopvang te geraken.
Het zijn niet alleen mijn handen maar ook als ik met mijn benen de auto raak of de poort of.... knettert het langs alle kanten.
Ik word het stilaan moe en ben stilaan bang om die dingen aan te raken.

Ik dacht dat het door mijn schoenen kwam maar deze hebben een degelijke rubberen zool, dan dacht ik dat het mijn sjaal kon zijn maar zonder heb ik het ook... Dan dacht ik, ik raak eerst een muur aan om de elektriciteit te geleiden maar dit helpt ook niet (wat logisch is want steen geleid niet...)
Ik heb tijdens de winter sowieso meer last van statische elektriciteit maar nu is het toch heel extreem.
Iemand tips en trics om dit op te lossen?
Alvast bedankt!