Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dressagelady schreef:Vrees dat je moet afwachten. AB kuur heb je gelukkig al, maar het duurt even voor die gaat werken. Mijn persoonlijke ervaring is dat de pijn van een nierbekkenontsteking niet te onderdrukken is met pijnstillers.. Dacht echt dat ik 't niet zou overlevenbeterschap!!
hanny_jelke schreef:Idd pijn van een nierbekkenontsteking is niet te onderdrukken. Ik ben toen plat gespoten met morfine,en hoe suf ik van die morfine ook was, pijn was niet te harde. pech die ik er bij had is dat ik er ook nog eens nierstenen bij had aan de zelfde nier. Niks anders op als even afwachten als de pijn heftiger wordt wel gelijk aan de bel trekken, en ook als er meer bloed bij de urine komt. Heel veel sterkte en beterschap.
Polly schreef:Hoe is het nu? Als het vannacht slechter word wel bellen he
genja schreef:Hoevaak neem je de paracetamol ? Bij boven de 60kg mag je 4x per dag 1gr verstandig is om het nieuwe even op vaste tijden in nemen dus ongeveer om de 6 uur. Zodat je een spiegel opbouwt. Naproxen ook even goed over de dag verdelen en op vaste tijden.
Normaal gesproken heeft antibiotica ongeveer 48 uur nodig om aan te slaan.
Maar goed je koorts in de gaten houden en op tijd bellen. Weet hoe pijnlijk het is ik belande ermee in het ziekenhuis antibiotica via het infuus.
soesie schreef:de maximale dosering van de paracetamol is verlaagd van 8 naar 6 per dag. Natuurlijk als de arts een hogere dosering voorschrijft, kun je je daar aan houden.
Ik kwam er ook later achter, aangezien ik eigenlijk nooit meer de bijsluiter van de 'bekende' medicijnen lees.
En zo meer mensen met mij, zo hoor ik in mijn vriendenkring...
Veel beterschap met je ellendige pijn, ik hoop voor je dat het gauw minder word.
Humpiedumpie schreef:Hier ook ervaring met nierbekkenontsteking. De derde antiobiotica sloeg pas aan..