Vraagje aan de moeders!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Vraagje aan de moeders!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 13:52

Hallo!

Mijn moeder is binnenkort jarig en ik wil haar iets geven omdat ze altijd voor ons klaar staat. Haar verjaardag is helaas ook een rouwdag omdat onze vader heeft besloten om op die dag uit het leven te stappen. We hebben het niet breed thuis en ik wil haar echt iets geven waar ze wat aan heeft en ze toch nog vrolijk word die dag. Ik weet waar ze van houd maar alsnog zit ik tussen 3 dingen te twijfelen.
Ik wil haar graag een waardebon geven te waarde van 50,- zodat ze dan zelf kan uitkiezen wat ze graag wil

Nu zat ik te twijfelen tussen een paar dingen.
Een kleding winkel, ze vind het erg leuk om nieuwe kleding te kopen maar omdat we het niet breed hebben lukt haar dat eigenlijk niet vaak.

De hunkemöller, klinkt misschien raar maar ik zie dat ze helemaal opfleurt als ze zulke dingen voor haar zelf kan kopen. Ook omdat je daar natuurlijk niet alleen lingerie hoeft te kopen

Douglas/da
Ze vind het heerlijk als ze lekker ruikt en merk dat ze daar ook erg vrolijk van word.

Dus moeders, wat zouden jullie leuk vinden om te krijgen van je kind? Ik ben bang dat ik het verkeerde ga kiezen, dat laat ze natuurlijk niet merken maar zou het jammer vinden als ze stiekem van binnen iets anders wou.
Of als jullie nog andere ideeën hebben hoor ik het heel graag.
Alvast bedankt voor jullie hulp :)
Laatst bijgewerkt door Weggebokt op 10-03-17 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Brainless

Re: Vraagje aan de moeders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 13:56

Ik vind het leuk als mijn kinderen wat verzinnen om samen te doen
bv een high tea, of een dagje weg, lekker lunch maken enz.
Iets wat een leuke herinnering geeft.

3timesmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:06

ik ben zelf mama van 3. Als ik in jou situatie zou staan zou ik voor kleding kiezen. Want ind als je het niet breed hebt zal je dat tot het laatst voor jezelf uitstellen.
Nog leuker zou het zijn als je zelf mee ging naar de winkel en haar helpt met kiezen want zoals bij de meeste moeders kan er niets bovenop quality time met je kids.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:08

3timesmom schreef:
ik ben zelf mama van 3. Als ik in jou situatie zou staan zou ik voor kleding kiezen. Want ind als je het niet breed hebt zal je dat tot het laatst voor jezelf uitstellen.
Nog leuker zou het zijn als je zelf mee ging naar de winkel en haar helpt met kiezen want zoals bij de meeste moeders kan er niets bovenop quality time met je kids.

Dat dus :j

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:09

Precies wat Brainless zegt. Ga er samen op uit die dag of plan een andere dag en geef haar op haar verjaardag een tegoedbon daarvoor. Eventueel met een bosje bloemen oid.

Jackie82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:10

Het idee een cadeau bon is leuk voor inderdaad een kledingzaak of zo, maar zou er zelf ook iets van een zelfgemaakte bon bij in doen, dagje uit naar keuze in gezelschap van.... en dat jij mee zou gaan?

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:10

Oh een zelf gemaakte cadeaubon dat ze samen met jou naar een winkel naar keuze gaat en daar voor €50,- iets uit mag zoeken alleen voor zich zelf. Een mooi kledinstuk of Rituals is ook erg leuk of een mooie armband bij Brandfield

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 14:17

Had ik er misschien even bij moeten zeggen, mijn zus had al het idee van een dagje uit :)
Wel bedankt voor de ideeën :)

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:25

Kunnen jullie niet het geld bij elkaar leggen en gezamenlijk een geweldige met haar ervan maken.

Dus lekker een dagje shoppen en lunchen met z'n drieën waarbij ze dan ook nog wat moois of leuks voor zichzelf mag uitzoeken in een winkel naar keuze.

Ik denk dat dat echt waanzinnig gewaardeerd word.

Qualitytime met je kinderen is echt nog vele malen meer waardevol dan spullen en op deze manier heeft ze beiden.

Zo hebben mijn broertje en ik mijn ouders ooit een dagje dierentuin naar keuze gegeven. Heerlijk een dag als gezin en afgesloten met een heerlijk diner.
Mijn ouders hebben het er nu nog over hoe geweldig ze dat vonden en sindsdien geven we ze eigenlijk alleen nog maar dag soort dingen voor hun verjaardagen.

Akke_sSpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:49

Ik kan als moeder ook ontzettend genieten van quality time met de kinderen, liever een spontane zelf gekochte en gemaakt lunch van mijn zoon dan een dure .... geen idee wat. Als je dan toch iets wilt kopen dan zou ik het leuk vinden om een eigen ontworpen ring of armband te krijgen. In ieder geval iets wat persoonlijk is en een gevoel met zich meebrengt.

Mijn broer en ik hebben mijn ouders vorig jaar een dag sloepvaren cadeau gedaan aan mijn ouders die 40 jaar getrouwd waren. Een heerlijke dag met het hele gezin (opa, oma, kinderen en klein kinderen) in de buurt van Giethoorn en daarna met zn allen uit eten. Was een geweldige dag.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:52

Oh, wat een leuk en lief idee. Ik zou geen drogist bon doen. Ikzelf koop dan toch iets degelijks daarvan, of iets voor het gezin. Of... ga mee met haar om een kekker luchtje uit te zoeken. Daarna samen ergens wat drinken. Helemaal leuk!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 14:53

Kun je niet voor € 50,00 een pakketje zelf samenstellen? Als je weet wat ze leuk vindt op lekker vindt ruiken?

Pakketje van DA, met bijvoorbeeld iets leuks van de hunkemoller oid? :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 15:15

Heel erg bedankt voor alle leuke en goede ideeën :)
Ik zal met mijn zus overleggen wat er mogelijk is qua uitjes :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 15:18

Samen met je zus je moeder meenemen zonder dat ze weet waar ze heen gaat, goedkope treintickets halen en dan heerlijk naar Den Haag of zo en daar shoppen en lekker op het terras theedrinken.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 15:23

Misschien een tegoedbon voor een dagje shoppen met een tegoed van €50,- Dan heeft ze lekker een dagje met haar dochten en kan ze op de dag zelf beslissen wat ze graag wilt en is ze niet gebonden aan één winkel.

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 15:51

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 16:02

Ik zou dan kiezen voor een fasioncheck.
Keuze uit heel veel kledingwinkels en ook de Hunkemöller.

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 17:33

Brainless schreef:
Ik vind het leuk als mijn kinderen wat verzinnen om samen te doen
bv een high tea, of een dagje weg, lekker lunch maken enz.
Iets wat een leuke herinnering geeft.

Dit! Andersom kregen mijn kinderen dit van mijn moeder voor hun verjaardag, herinneringen maken samen is gaaf!

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 17:41

marion82 schreef:
Ik zou dan kiezen voor een fasioncheck.
Keuze uit heel veel kledingwinkels en ook de Hunkemöller.

Dat is ook een goed idee, dankje !

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 17:48