Mijn moeder is binnenkort jarig en ik wil haar iets geven omdat ze altijd voor ons klaar staat. Haar verjaardag is helaas ook een rouwdag omdat onze vader heeft besloten om op die dag uit het leven te stappen. We hebben het niet breed thuis en ik wil haar echt iets geven waar ze wat aan heeft en ze toch nog vrolijk word die dag. Ik weet waar ze van houd maar alsnog zit ik tussen 3 dingen te twijfelen.
Ik wil haar graag een waardebon geven te waarde van 50,- zodat ze dan zelf kan uitkiezen wat ze graag wil
Nu zat ik te twijfelen tussen een paar dingen.
Een kleding winkel, ze vind het erg leuk om nieuwe kleding te kopen maar omdat we het niet breed hebben lukt haar dat eigenlijk niet vaak.
De hunkemöller, klinkt misschien raar maar ik zie dat ze helemaal opfleurt als ze zulke dingen voor haar zelf kan kopen. Ook omdat je daar natuurlijk niet alleen lingerie hoeft te kopen
Douglas/da
Ze vind het heerlijk als ze lekker ruikt en merk dat ze daar ook erg vrolijk van word.
Dus moeders, wat zouden jullie leuk vinden om te krijgen van je kind? Ik ben bang dat ik het verkeerde ga kiezen, dat laat ze natuurlijk niet merken maar zou het jammer vinden als ze stiekem van binnen iets anders wou.
Of als jullie nog andere ideeën hebben hoor ik het heel graag.
Alvast bedankt voor jullie hulp