Ik ga al jaren op wintersport, als snowboarder, maar gisteren heb ik me aan de ski's gewaagd. Helaas bleek mijn ene ski niet goed vast te zitten waardoor ik deze halverwege verloor. Mijn linker voet stond dus zonder ski in de sneeuw en mijn rechter voet inclusief skie gleed door, waardoor ik mijn linker knie naar binnen voelde knikken en verdraaide. Dat deed pijn, maar ik kon nog naar boven 'lopen' en ben naar huis gegaan. Echter werd het in de avond steeds pijnlijker en ik kan de knie niet meer volledig strekken en buigen. Ik kan er wel mee lopen, zolang ik mijn knie maar gebogen hou. Ook voelt hij instabiel. De pijn zit echt aan de binnenkant van mijn knie en was dit in Nederland gebeurt, dan had ik er een dokter naar laten kijken, maar aangezien ik dus in het buitenland zit en ik morgen naar huis ga weet ik niet zo goed wat ik er mee moet. Misschien is hij gewoon flink verdraaid, maar zou er ook een scheurtje oid in kunnen zitten? Iemand ervaringen? Of dingen die ik juist wel of niet moet doen?
Ohja, wanneer ik thuis ben ga ik uiteraard naar de dokter, maar dit zal pas maandag worden aangezien het niet echt levensbedreigend is toch?