E-smoker maar dan voor sigaren?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

E-smoker maar dan voor sigaren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 20:13

Beste bokkers,

Mijn vader rookt sigaar... Dat moet hij natuurlijk zelf weten maar het ergste is dat hij dit in huis doet.

Het hele huis meurt ernaar (even geen beter woord). Als hij zijn sigaar opsteekt zorg ik dat ik altijd de ruimte uit ben. Super ongezellig dus.

Dus.... Stoppen zal (of kan) hij momenteel (nog) niet. Dus ik zoek naar een 'oplossing' en dacht aan een e smoker van sigaren! Heb er alleen totaal geen verstand van dus hierbij mijn vraag:

Wie is er bekent met zo'n ding, kan mij een goede aanraden? Na vul baar, kan dat?, lijkt mij wel het handigst.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: E-smoker maar dan voor sigaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 20:54

Volgens mij zijn die er wel
Zijn er zelfs in pijp vorm
Even googelen op e cigar (kan straks wel even kijken naar een webshop die handig is )

PanamaD

Berichten: 5647
Geregistreerd: 06-03-11

Re: E-smoker maar dan voor sigaren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 20:59

Bedankt voor je reactie.

Ik heb natuurlijk al op google gekeken vandaar dat ik een topic heb geopend. Er staan er namelijk super veel van op internet. En dan nog opletten dat het zonder nicotine is. En gezien ik er geen ervaring mee heb...

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: E-smoker maar dan voor sigaren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 21:26

Ik Google zelf even een rondje en das idd nog lastiger dan je denkt
Ik kom sowieso wel https://www.e-smoke4u.nl/E-Sigaren. Tegen maar heb geen ervaring met die winkel

Ea-sigaret.nl. Heeft ook wel wat en dat is sowieso wel een betrouwbare winkel

Beste advies wat ik kan geven, maak een account aan op dampforum.nu
En vraag daar eens advies , daar zit zoveel kennis op het gebied van elektronisch roken , dat er ook vast goed advies te krijgen is voor een sigaar :j

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-17 14:39

Je hebt de e-smokers er in alle formaten, van klein en smal, tot breed en lang. Ook een pijp kan al tegenwoordig (schoonbroer heeft er een).
Ze zijn allemaal hervulbaar, omdat ze een aparte tank hebben waar je de liquid in doet. Die liquid kan je in alle smaken kopen die je kunt bedenken, ook verschillende soorten tabak-smaken. Dat is gewoon uitproberen. Hier in huis hebben we allemaal een andere favoriet (roodfruit-snoepjes, honey n nuts en iets met slagroomtaart ofzo) :D Ik weet niet of je in Nederland nog mag uitproberen, maar in Belgie kon je tot voor kort alle smaken uittesten.

Ook qua nicotine-gehalte is er vanalles natuurlijk. Van niets tot wel 18mg (wat echt heel erg zwaar is). Mijn vriend, die gewoon sigaretten rookt, zit meestal op 3 of 6mg. Pakt hij zwaarder, dan schuurt dat in de keel.