Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXxXsasxXxX schreef:Helaas weet ik niet waar ik precies op reageer. De huisarts wilde geen allergie test doen. Hij zei dat het erg lastig is om uit te zoeken waar je allergisch voor bent en vaak staat datgene waar je allergisch voor bent niet in het ingredientenlijstje op de verpakking.
Ik heb periodes dat ik sneller een reactie krijg. Bijvoorbeeld vorig jaar op vakantie reageerde ik overal allergisch op. Ik hoefde maar iets aan te raken of het leverde een reactie op. Zelfs als ik mijn handen onder de kraan ging wassen kreeg ik daar reactie op.
Driehoekzeep kan ik bijvoorbeeld ook niet tegen.
Maar waar ik nou precies op reageer weet ik dus niet.
Ik ga de producten die jullie noemen even googlen!
kiwiwitje schreef:xXxXsasxXxX schreef:Helaas weet ik niet waar ik precies op reageer. De huisarts wilde geen allergie test doen. Hij zei dat het erg lastig is om uit te zoeken waar je allergisch voor bent en vaak staat datgene waar je allergisch voor bent niet in het ingredientenlijstje op de verpakking.
Ik heb periodes dat ik sneller een reactie krijg. Bijvoorbeeld vorig jaar op vakantie reageerde ik overal allergisch op. Ik hoefde maar iets aan te raken of het leverde een reactie op. Zelfs als ik mijn handen onder de kraan ging wassen kreeg ik daar reactie op.
Dat is dus echt onzin. Neem eens contact op met een allergoloog. Dat heb ik ook gedaan.
Het zou mij niks verbazen als je of allergisch bent voor een conserveermiddel, of voor iets heel anders dan een smeersel.
xXxXsasxXxX schreef:Helaas weet ik niet waar ik precies op reageer. De huisarts wilde geen allergie test doen. Hij zei dat het erg lastig is om uit te zoeken waar je allergisch voor bent en vaak staat datgene waar je allergisch voor bent niet in het ingredientenlijstje op de verpakking.