Een grote voorgevel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-19 01:26

dipstaartje schreef:
het gaat veel te goed met haar, moet haar echt afremmen. ze is nu ook de hort op. klinkt misschien raar maar eigenlijk zou ze iets van pijn moeten voelen dan hield ze zich vanzelf wat rustiger, maar goed een puber van 17 bind je ook niet vast


Hoe gaat het nu met je dochter?

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-19 01:33

Doutz16 schreef:
Ik schop dit topic even een heeel eind omhoog :=

Ik ben vanochtend bij de dokter geweest voor een gesprek over een borstverkleining. Ik heb nu een doorverwijzing voor plastische chirurgie bij medisch centrum leeuwarden. Spannend!

Zijn er hier mensen die een borstverkleining hebben gehad en borstvoeding hebben (geprobeerd) gegeven?

En weten jullie ook welke methode toegepast is? Ik heb wel een kinderwens voor later (+/-10 jaar).
Ik heb nu een 80F en zou graag naar een C gaan.


Hier een borstverkleining gehad en daarna 2 van mijn 3 kinderen borstvoeding gegeven. Het enige wat ik denk is dat ik beter na de kinderen de verkleining had kunnen doen. Iets met terug naar af.

dipstaartje

Berichten: 3678
Geregistreerd: 27-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 19:28

ierusju schreef:
dipstaartje schreef:
het gaat veel te goed met haar, moet haar echt afremmen. ze is nu ook de hort op. klinkt misschien raar maar eigenlijk zou ze iets van pijn moeten voelen dan hield ze zich vanzelf wat rustiger, maar goed een puber van 17 bind je ook niet vast


Hoe gaat het nu met je dochter?



super hoor, een week na de operatie zat ze op een terras 5 weken later werkte ze weer op een camping bij de animatie
het is echt super goed gegaan

robeer

Berichten: 1406
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 22:39

Heeft iemand hier misschien ervaring met hoe en wat na een tweede verkleining?
Ik heb vorig jaar aan een kant een diepflap gehad en is de andere borst meteen verkleind. Nu moet er een afgestorven stuk vet uit de diepborst gehaald worden. De andere borst is weer gegroeid dus die wil de pc meteen ook weer aanpassen. Is het resultaat na een tweede keer blijvender?

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 16:41

Doutz16 schreef:
Ik schop dit topic even een heeel eind omhoog :=

Ik ben vanochtend bij de dokter geweest voor een gesprek over een borstverkleining. Ik heb nu een doorverwijzing voor plastische chirurgie bij medisch centrum leeuwarden. Spannend!

Zijn er hier mensen die een borstverkleining hebben gehad en borstvoeding hebben (geprobeerd) gegeven?

En weten jullie ook welke methode toegepast is? Ik heb wel een kinderwens voor later (+/-10 jaar).
Ik heb nu een 80F en zou graag naar een C gaan.



Heb je ondertussen de verkleining al gehad of nog niet? Ik zelf heb een borstverkleining gehad ruim 25 jaar geleden en toen ook nog borstvoeding kunnen geven aan 2 van mijn 3 kids.


Verder iemand hier bekend met voor de 2e keer een borstverkleining?

Joan73

Berichten: 239
Geregistreerd: 11-04-10
Woonplaats: Arcen

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 10:02

Ik heb op mijn 16e de eerste verkleining gehad en 3 jaar later de 2e. Was klein frutje (1,57) met enorme borsten. Had toen ik 16 was iets van 70F en sportte heel fanatiek (vechtsporten). Werd echt belemmerd door de dames. Toen is het gereduceerd tot een 70c, want dat paste bij mijn lijf. Toen ik 19 was zat ik weer op e-f... Ik leek wel een salamander bij wie de staart terug groeit als hij 'em kwijt raakt, maar borsten schijnen ook te groeien tot je 21e. In ieder geval toen weer terug naar een nette C. Inmiddels ben ik 47, zit op 80D en heb me erbij neergelegd dat ik nu gewoon wat moet afvallen. Qua vorm zijn ze ongeveer wel gelijk, alleen kijken mijn tepels een beetje scheel. De ene een beetje hoger dan de ander, maar ik vind het niet storend.
Plastisch chirurg destijds was geweldig! Ik was volgens mij een van de laatsten bij wie ze een taartpunt weghaalden. Volgens mij doen ze nu steeds vaker een zogenaamd anker, dan zie je minder litteken. Maar goed, nooit spijt gehad, wil niet weten hoe het zou zijn geweest als ik het niet had laten doen!

smurffie

Berichten: 11130
Geregistreerd: 07-08-06
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 16:23

Hallo dames,

Ik speel de laatste tijd weer wat meer met het idee van een borstverkleining.
Ik heb toen ik een jaar of 18 was een verwijzing gehad van mijn toenmalige huisarts.
Toen durfde ik niet, tussendoor dik geworden ( :+ alsin, ruim 100kg) en weer afgevallen.
Ik heb nu nogsteeds een maatje 70H, mijn huid is slap en ik kan geen 10 minuten zonder bh zitten zonder dat het gaat irriteren.
Daarnaast heb ik snel pijn in mijn nek en rug met uitstralend hoofdpijn.
Ik ben kort geleden verhuisd. Ik ken mijn nieuwe huisarts nog niet.
Tussendoor heb ik 5 jaar bij een andere huisarts gezeten waar ik ook nauwelijks geweest ben, dus daar voelde het ook niet echt als iets wat ik wilde bespreken.

Ik ben bang dat de verzekering het niet zou vergoeden omdat het me ook om een lift gaat naast verkleining. Maar ik zou niet terug willen naar een C cup oid eerder een E/F cup denk ik ( 2 maten kleiner klinkt al best flink)? Ik zou vooral graag ook eens zonder bh kunnen lopen, zonder probleem kunnen wandelen langer rugpijn en probleemloos kunnen sporten.

Zie ik beren op de weg? Wat raden jullie aan? Ondanks zo kort bij de huisarts zitten een verwijzing vragen? Of kun je ook zonder? Hoe vaak wordt het door de verzekering afgewezen bij wel een grote cup ( en bmi van rond de 25, ik zag dat 30 de grens was. Ik wil graag naar een bmi van rond de 23 voor ik een operatie wil).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 17:59

Weet iemand hoe het zit met de invloed van de anticonceptiepil op je borsten?
Ik lees dat ze er groter door kunnen worden, ook na een borstverkleining.
Als je met de pil stopt, worden je borsten dan weer kleiner (zou wel fijn zijn). Iemand meer verstand van? :)

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:01

brokjes schreef:
Weet iemand hoe het zit met de invloed van de anticonceptiepil op je borsten?
Ik lees dat ze er groter door kunnen worden, ook na een borstverkleining.
Als je met de pil stopt, worden je borsten dan weer kleiner (zou wel fijn zijn). Iemand meer verstand van? :)


Nog nooit van gehoord en ook nooit ervaren. Kleine kanttekening soms kom je wat aan van de pil en dat dus ook bij de borsten kunnen zijn. Meer logica kan ik er niet van maken, maar 3 cups meer lijkt onwaarschijnlijk of je moet heel veel aankomen.

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Een grote voorgevel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 01:43

Hier een cup voller met de pil (verdwijnt ook weer als ik stop), kom voor de rest niet aan door de pil. Dus dat is het in ieder geval niet bij mij hahaha.

future_vet
Berichten: 2618
Geregistreerd: 01-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 10:46

brokjes schreef:
Weet iemand hoe het zit met de invloed van de anticonceptiepil op je borsten?
Ik lees dat ze er groter door kunnen worden, ook na een borstverkleining.
Als je met de pil stopt, worden je borsten dan weer kleiner (zou wel fijn zijn). Iemand meer verstand van? :)


Ik heb t juist andersom. Sinds half jaar gestopt met de pil en had toen altijd gewoon 70E. Nu merk ik dat mijn borsten groter zijn tussen ovulatie en menstruatie, een cup 70F. Wellicht komt t doordat ik ook cystes in beide borsten heb, maar overall zijn m’n borsten dan gewoon vol en gespannen. En dan na menstruatie zijn ze weer even 2 weken wat zachter/kleiner