In eerste instantie valt het niet extreem op. Dit komt namelijk omdat ik vrij stevig ben en daardoor geen strakke kleding draag. Het nadeel hiervan is wel, dat ik er extra dik uitzie, omdat een shirt vanaf mijn borsten direct naar beneden hangt en er daardoor een loze ruimte zit.
Mijn bh maat is op het moment 80I. En er is een aantal problemen waar ik tegen aan loop. Het eerste is al een bh zoeken. In de gewone ligerie zaken ga ik mijn maat sowieso niet meer vinden. In de honkemöller kon ik 80h nog voor een redelijke prijs vinden, nu konden ze me niet meer helpen. Online kan ik het wel vinden, maar ik ben ook maar een arme student en ik ben nog geen bh tegengekomen onder de 80 euro. Op het moment heb ik voor paardrijden shock absorber bh's in maat 80h. Deze zitten nog goed en zijn de enige bh's die echt lekker zitten en waarmee ik een onvoorziene sprint kan trekken om bijvoorbeeld een trein te halen, zonder mezelf een blauw oog te slaan met mijn borsten.
Een tweede probleem is passende en nette kleding vinden, zoals ik hierboven al had genoemd.
Een ander voor de hand liggend probleem is natuurlijk ook het gewicht. Op het moment heb ik daar nog het minste last van. Door stress trek ik mijn schouders op, waardoor mijn nek en schouders sowieso al heel vast zitten en hiervoor loop ik al bij de fysio. Ik durf deze problemen dus niet direct te linken aan borsten, maar kan er bijna ook niet onderuit.
Ik ben eigenlijk opzoek naar lotgenoten. Tips voor kleding waardoor ik niet extra dik lijk. En plekken waar betaalbare bh's te vinden zijn in de grotere maten.
Ik ben op het moment absoluut nog niet aan kijken naar een borstverkleining. Het lijkt mij namelijk doodeng om onder het mes te gaan en er kunnen altijd complicaties ontstaan.
Brand los