Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bobje26 schreef:Ja, hier. Maar ik ben een extreem geval (inclusief intensive care).
4 nabloedingen, 1 slagaderlijk, dus met al het branden en en gedoe zit het behoorlijk fout daar.
Alles blijft hangen, voelt ontzettend schraal en doet nog vaak zeer.
Maar echt niet dat ik er ooit weer wat aan laat doen.
Maitu schreef:Ik heb ook het gevoel dat er meer blijft hangen: heel irritant.
Maar ik ga voor geen goud opnieuw onder het mes
Janine1990 schreef:Ik heb ze op mijn 4e laten knippen.
Er is er alleen eentje teruggekomen, ingekapseld en wel dus nooit ontdekt door een arts.
KNO arts heeft op goed geluk gesneden vorig jaar en kwam nog wat tegen![]()
Een klein propje dat mij jaarlijks steeds vaker ziek maakte (drie keer in drie maanden was normaal op het laatst). Ik ben zó blij dat ik het heb laten doen! Het is nu een jaar geleden en ik ben nog niet één keer ziek geweest. Ik heb ook geen onverklaarbare koorts meer. Als ik er elk jaar voor onder het mes zou moeten, zou ik het doen.
Ik heb anderhalve week last gehad. Maar je ziet bij mij echt geen litteken hoor. Dat was alleen kort na de operatie zo, na anderhalve week mooi dichtgegroeid. In het begin wel veel gehad dat in deze wondjes wat bleef hangen. Maar verder niet hoor...
Dus ik vraag me af, zijn het littekens? (en dan bedoel ik, is er niet een klein stukje blijven hangen dat ontsteekt, waardoor je dat nare gevoel hebt?)
Ik zou dus zeker een doorverwijzing vragen van je huisarts, maar laat ook even je huisarts kijken en vragen wat die ziet. Zodat je dit mee kan nemen naar de KNO arts.
BETUWE schreef:Mijn Huisarts heeft in december aangegeven dat het littekens waren.
Janine1990 schreef:BETUWE schreef:Mijn Huisarts heeft in december aangegeven dat het littekens waren.
In dat geval aangeven bij je KNO arts...
Maar littekens doen over het algemeen niet zoveel pijn daar. Dus volgens mij klopt er sowieso iets niet. Zie jij zelf duidelijk onderscheid tussen de onaangetaste huid en de littekens? Ik kan er persoonlijk namelijk niets van maken als ik met een lampje in m'n keel schijn. En is het daar rood als het pijn doet?
Toen ik dus nog met dat ingekapselde propje rondliep, zag je uiterlijk helemaal niets er aan. Het was niet rood, slechts een heel klein beetje opgezet.
Ik zou voor een kweek naar de KNO als ik weer ziek was, het enige wat de KNO arts heeft gedaan is met een stokje aanraken om te kijken naar mijn reactie. Want er was niets om op kweek te zetten. Mijn reactie was dusdanig heftig dat hij wel wilde kijken met een operatie.
Grappig trouwens, lees veel volwassenen die een nacht moesten blijven... Ik werd 's ochtends om 8 uur geopereerd en had om 12 uur weg gemogen als ik niet wilde wachten op de uitslag van de arts (immers, onzekere uitkomst). Kamergenootjes mochten ook weg.
Alleen bij erge bloeding en onvoldoende drinken/eten mochten we niet naar huis.