Moderators: ynskek, Dani, Polly, Giolli, Hanmar, Mjetterd, xingridx, Ladybird
Relaxed schreef:nienke39 schreef:Automatisch kook ik voor het hele gezin..."prakje" maar kost veel moeite om apart te koken
Kook je dan dagelijks patat en frikandellen voor ze? Zij kunnen toch ook gewoon gezond mee eten? Eet jij alleen bijvoorbeeld iets minder ervan.. Vreemde redenatie
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Emmaa_ schreef:Uiteindelijk is lijnen toch een kwestie van zelfbeheersing, je moet leren om de impulsen richting ongezonde voeding onder controle te krijgen. Dan is het imo juist beter als je wel ongezonde dingen in huis hebt, dan leer je tenminste die verleidingen te weerstaan.
"Prakje" hoeft helemaal niet ongezond te zijn.
nienke39 schreef:Relaxed schreef:
Kook je dan dagelijks patat en frikandellen voor ze? Zij kunnen toch ook gewoon gezond mee eten? Eet jij alleen bijvoorbeeld iets minder ervan.. Vreemde redenatie
Tuurlijk niet...maar als je thuis komt van je werk....kook je automatisch voor het gezin....ik vind het lastig om dan nog apart te koken voor mijzelf....enja tuurlijk waar een wil is is een weg ....maar soms lastig
Gebruikers op dit forum: annelieke92, Bytespider, hedjuhhh, henshem, Nanaatjee, nikkipeeters, Saaams, Wistaire en 22 bezoekers