Lippen opvullen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 21:18

Afbeelding
Afbeelding


Full lips pmu :D

Summerdreams

Berichten: 1272
Geregistreerd: 17-05-18

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-18 12:21

Mooi nathalie :)

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 08:51

Tnx het begint bij mij wat meer te lopen nu de lippen. Gister nude full lips gezet. Deze kleur zal nog 40 % terug lopen in kleur. Bovenstaande roze maar 10%

Afbeelding

Afbeelding

Desty

Berichten: 5722
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 09:53

Ik ben daar eigenlijk wel benieuwd naar: foto’s van de ‘after’. De terug gelopen kleur. Heb je die?
Het ziet er nu al mooi uit ;)

Summerdreams

Berichten: 1272
Geregistreerd: 17-05-18

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 10:03

Hoe lang duurt het eigenlijk tot je het uiteindelijke resultaat hebt?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 10:14

Na een week of 5 is de nabehandeling en dan een week of 4 later is het eindresultaat zichtbaar.

Ik moet de nabehandelingen nog doen dus heb nog geen genezen resultaten om te laten zien van deze.

Heb wel van 2 andere lippen deels genezen resultaat. Selfies van de klant zelf. Beide zijn niet gekomen voor de nabehandeling. De eerste werd zwanger en de 2e was al wel tevreden na 1 behandeling. Met de nabehandeling behandel ik de plekjes die niet goed gepakt hebben.

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

anjali
Berichten: 15195
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:14

Een vraagje niet bedoeld als kritiek maar puur uit belangstelling: Waarom werken jullie je lippen niet gewoon met lippenstift bij,als je niet tevreden bent over de natuurlijke vorm of kleur?Dat is toch veel goedkoper en eenvoudiger?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 14:38

Dat gaat niet. Als je je lippen stift buiten de natuurlijke lip gaat de kleur lopen ook met potlood. Daarnaast blijft lippenstift bij mij gewoon slecht zitten. Ook met 24 uurs. Dus dit is gewoon ideaal.

Raineri
Berichten: 6284
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 22:59

__Nathalie__ schreef:
Na een week of 5 is de nabehandeling en dan een week of 4 later is het eindresultaat zichtbaar.

Ik moet de nabehandelingen nog doen dus heb nog geen genezen resultaten om te laten zien van deze.

Heb wel van 2 andere lippen deels genezen resultaat. Selfies van de klant zelf. Beide zijn niet gekomen voor de nabehandeling. De eerste werd zwanger en de 2e was al wel tevreden na 1 behandeling. Met de nabehandeling behandel ik de plekjes die niet goed gepakt hebben.

[ [url=m/1TVI6E.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/53ky6z.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4j3uQK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oUqLuM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Vind het echt heel netjes!! Ik heb besloten dat ik toch nog ga laten bijvullen aankomende vrijdag :) ben heel blij nu, en niemand ziet dat ik wat heb laten doen maar ze mogen nog wat gezelliger van mij. Op de vorige pagina staat al een foto na 1 ml en ik denk dat ik er nog 1 bij laat zetten/vullen/spuiten (hoe zeg je dat niet plat?)

Ps: hebben jullie ook dat je lippen s ochtends groter zijn?!

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:05

Danique_G schreef:
__Nathalie__ schreef:
Na een week of 5 is de nabehandeling en dan een week of 4 later is het eindresultaat zichtbaar.

Ik moet de nabehandelingen nog doen dus heb nog geen genezen resultaten om te laten zien van deze.

Heb wel van 2 andere lippen deels genezen resultaat. Selfies van de klant zelf. Beide zijn niet gekomen voor de nabehandeling. De eerste werd zwanger en de 2e was al wel tevreden na 1 behandeling. Met de nabehandeling behandel ik de plekjes die niet goed gepakt hebben.

[ [url=m/1TVI6E.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/53ky6z.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4j3uQK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oUqLuM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Vind het echt heel netjes!! Ik heb besloten dat ik toch nog ga laten bijvullen aankomende vrijdag :) ben heel blij nu, en niemand ziet dat ik wat heb laten doen maar ze mogen nog wat gezelliger van mij. Op de vorige pagina staat al een foto na 1 ml en ik denk dat ik er nog 1 bij laat zetten/vullen/spuiten (hoe zeg je dat niet plat?)

Ps: hebben jullie ook dat je lippen s ochtends groter zijn?!

Dit heb ik ook ja! Vraag me echt af hoe dat komt

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:31

Ik denk dat dat met de doorbloeding in je lippen te maken heeft. Ik denk dat ze meer doorbloed zijn als je lang ligt ofzo. Mijn lip zwelt ook altijd als ik erg verkouden ben.

Raineri
Berichten: 6284
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 23:36

Waren ze maar altijd zo. Elke ochtend zit ik van: hallo daar mokkeltje in de spiegel 8-). Soms blaas ik nog een kusje naar mezelf als ik in een goede bui ben <3

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 00:21

Lippen vind ik dan weer niks met bijgetekend, restylane in de bovenlip zou ik overwegen. Om de één of andere reden vind ik het een raar resultaat geven, de meest natuurlijke kleuren vind ik nog het beste.
Wel weer prachtig gezet natuurlijk. Ik heb zo een bijen doorzichtigelipijn dat zou wel fijn zijn alsdat permanent kan geplaatstworden

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 19:55

Vandaag de nabehandeling gedaan dus een genezen foto kunnen maken voor die tijd

Afbeelding

Desty

Berichten: 5722
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: Grave

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 23:09

Ziet er goed uit! Mij persoonlijk te fel maar het ziet er wel goed uit. Probeer ook wel eens de echte lipkleur na te bootsen?

Batlow
Berichten: 9239
Geregistreerd: 11-07-11

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 23:12

Ik heb in maart mijn lippen een keer laten opvullen, was de eerste keer. Heb een halve cc laten spuiten i.p.v. een hele omdat ik bang was dat het too much werd. Resultaat was heel mooi, maar wel vrij snel weg, dagen erna was het wel heel dik en paars :+ ben aan het twijfelen om het weer een keer te doen, maar twijfel nou over 1 cc, maar ben bang dat het er dan niet meer uit ziet..

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 23:33

Hierboven staat een lip kleur. De lipschaduw op de foto lijkt ie anders maar is exact haar lip kleur

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 09:22


Popstra
Berichten: 13842
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 10:51

Ik zie erg mooie resultaten met 1cc niet to much en ook niet te weinig. Ik denk eerlijk gezegd dat het net zo als met borst vergroting werkt. Dat je beter voor wat meer kan kiezen omdat je anders achteraf spijt krijgt het toch wat voller had gemogen.

Raineri
Berichten: 6284
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:22

Popstra schreef:
Ik zie erg mooie resultaten met 1cc niet to much en ook niet te weinig. Ik denk eerlijk gezegd dat het net zo als met borst vergroting werkt. Dat je beter voor wat meer kan kiezen omdat je anders achteraf spijt krijgt het toch wat voller had gemogen.


Weet niet of je naar die van mij refereerde. Ik heb bewust dus coor 1 gekozen want bijvullen kan altijd. Ik vind het vooral mooi dat mijn lippen zo natuurlijk lijken! Ben hef wel met je eens, je refereert vanuit je eigen referentiekader. Ik dacht altijd, zo klein zijn ze toch niet?! Nu ik terug kijk en iets objectiever, misschien waren ze het toch wel. Eerste foto is naturel, 2e 1 ml en vrijdag nog een ml erbij. Sorry heb nog steeds geen duidelijke voor foto.
Afbeelding

Afbeelding

Summerdreams

Berichten: 1272
Geregistreerd: 17-05-18

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:25

Haha die tekst erbij :D

Bumba01

Berichten: 5774
Geregistreerd: 27-02-05
Woonplaats: Koekstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 16:58

Ik vind het mooi staan Daniek :j
Waar heb je het laten doen?

Popstra
Berichten: 13842
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 18:37

Nou ik bedoel meer dat ik vaker lees en hoor dat mensen na 1x spuiten ze toch liever wat voller hadden gezien. Denk vooral als de boel niet meer gezwollen is.

Raineri
Berichten: 6284
Geregistreerd: 21-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:24

sharoontje schreef:
Ik vind het mooi staan Daniek :j
Waar heb je het laten doen?


Velthuis kliniek (Hilversum)
Dit was juvedérm volbella :)

Raineri
Berichten: 6284
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 12:45

Heb toch gekozen voor een halve ml (voornamelijk bovenlip). Dit op advies van de arts, ik ben gewoon niet gezegend een prachtige vorm lippen en anders zouden de verhouding heel lelijk worden. Ben wel echt heel blij ermee <3
Afbeelding