Lippen opvullen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Minoes

Berichten: 1966
Geregistreerd: 11-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 19:09

Even een schopje,

Vraagje aan degenen die hun lippen hebben opgevuld :D

Zouden jullie mij een pb willen sturen waar jullie dat hebben laten doen en met de kosten?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 13:18

Eens wat anders. Ik heb eerder al eens gereageerd omdat ik zelf al 15 jaar een permanente filler in mn boven lip heb.
Nu doe ik een allround opleiding permanente make up en dus ool lip pigmentatie. Nu ben ik er achter gekomen dat bij veel lippen je al een hele andere mond kunt creeeren met PMU.

Mijn bovenlip was dunner als mijn onderlip. Mijn boven lip heeft nu meer volume maar de liplijn is niet groter geworden. Ze heeft het bij mij voorgetekend hoe het zou worden met PMU en dat maakt mijn mond een stuk mooier.

Met een full lips behandeling kun je in veel gevallen dus ook een vollere lip creëeren.

Anoniem

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 15:44

Ik zie op google wel wat je bedoelt nathalie bij sommigen is er echt een groot optisch effect maar er zijn er wel bij die lelijk gezet zijn zeg :oo lijkt me wel spannend om te laten doen!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:35

Haha ja dat klopt maar je hebt in alle takken prutsers ;)

Sassol

Berichten: 5254
Geregistreerd: 16-01-09
Woonplaats: Omg. Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 01:05

Als ze 6 tot 9 maanden garanderen, zou ik kijken of je een volgende behandeling niet (een gedeelte) vergoed kan krijgen als het effect echt al weg is na 3 maanden. Wordt anders een duur geintje met bijna 100 euro per maand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 20:36

__Nathalie__ schreef:
Haha ja dat klopt maar je hebt in alle takken prutsers ;)


Dat is ook helemaal waar!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 21:21

Jammer genoeg kan ik nog geen genezen resultaat laten zien want dit zijn de eerste lippen die ik heb gezet.
Dit is een lip schaduw behandeling dus geen full lips. De rechterkant van haar boven lip (waar je tegen aan kijkt) was dunner als links. Onder was ook niet symetrisch. Nu is haar mond wel symetrisch met een mooi strak contour. De kleur neemt nog 40 % af en zal dan overeen komen met haar natuurlijke kleur

Afbeelding

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 21:49

Netjes en strak gezet! Ik kan me wel wat voorstellen als het is genezen. Echt gaaf dat je dat er nu bij aan het leren bent. Het ziet er namelijk wel uit als haar natuurlijke vorm en helmaal niet dat je iets hebt gecorrigeerd.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 22:23

Dank je wel. Ze heeft precies de zelfde mond als ik. Ik heb alleen mn boven lip iets dunner maar verder net zo scheef. Mijn filler boven is lang zo mooi niet als dit. Dus ik ga dit zelf ook laten doen.

Uiteraard probeer ik hiermee niet iederee n te overtuigen hier voor te kiezen maar het is wel een extra optie

Ik hou van natuurlijk. Ik vind dat pmu geen verandering hoort te zijn maar slechts perfectioneren van het geen wat iemand heeft

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 23:01

Even een schopje.

Ik heb inmiddels wat meer klanten gedaan en wilde jullie dit verschil niet onthouden. <3 Via pb kan ik een genezen foto sturen.


Afbeelding

Afbeelding

aishcream

Berichten: 584
Geregistreerd: 07-12-13

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 21:23

Super mooi... zo zie je dat PMU ook een optie kan zijn. Alleen een gekke vraag misschien, is de PMU zo felrood of kan dit ook in een naturelle lipkleur?

Urbanus

Berichten: 44961
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 22:43

De kleur zakt in, dus het lijkt nu felrood maar het is vrij naturel.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:04

aishcream schreef:
Super mooi... zo zie je dat PMU ook een optie kan zijn. Alleen een gekke vraag misschien, is de PMU zo felrood of kan dit ook in een naturelle lipkleur?


De kleur van de foto blijft zeer aanwezig. Wel iets lichter als het na het zetten maar dit blijft een lipstick kleur.

Het kan van heel natuurlijk tot zacht roze, hard roze, oranje, nude van alles.
Je kunt zelfs lippen corrigeren in een natuurlijke lip kleur.


Dit zijn mijn eigen genezen lippen.


Afbeelding

sevke

Berichten: 5276
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:30

Mooi!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:35

Ben er ook super blij mee! Hier het proces met voor foto. In mijn boven lip zit een filler.

Afbeelding

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-18 18:44

Vandaag weer lippen mogen doen. Zwelling zal nog iets afnemen. Kleur zal ieys zachter roze worden na genezing

Afbeelding

Raineri
Berichten: 6326
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 02:47

Ik heb gister voor het eerst mijn lippen laten doen met 1 ml juvederm volbella maar overweeg nog wat bij te spuiten. Van mij zelf heb ik met name een vrij dunne bovenlip maar wel een duidelijk aanwezige cupidoboog dus ik ben snel bang dat een eendenbekkie krijg.

Wat betalen jullie ervoor. Ik heb coor 1 ml 550 betaald (Velthuis)

Tytonidae
Berichten: 951
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 02:52

Hey Danique,

Ik zou sowieso nog even wachten totdat je lippen helemaal zijn gekalmeerd. Als je het gisteren hebt laten doen zullen je lippen wellicht nog wat minder opgezwollen raken na een paar dagen :j Maar als je nu al nog niet he-le-maal tevreden bent zou ik inderdaad overwegen om er evt nog 0.5 ml bij te laten spuiten, aangezien het effect wat je nu hebt waarschijnlijk nog wel wat zachter wordt.

(Ik heb overigens 330 betaald destijds)
Laatst bijgewerkt door Tytonidae op 03-11-18 03:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Summerdreams

Berichten: 1274
Geregistreerd: 17-05-18

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 03:00

0,5 bedoel je hoop ik :P

Tytonidae
Berichten: 951
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 03:02

WesternWay schreef:
0,5 bedoel je hoop ik :P

Ho! Inderdaad, je hebt helemaal gelijk :+ Het wordt tijd dat ik naar bed ga :Y)

Raineri
Berichten: 6326
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 10:36

Oh nee, ik wil het pas bij de controle doen! (23 november). Wil eerst alles laten genezen. Ik heb bijna geen zwelling gehad omdat ze het met een canule hebben gedaan dus ze zijn niet beurs meer en ik denk dat ik het eindresultaat al zo’n beetje heb. Ik zal eens kijken voor- en nafoto’s.

Ik merk wel dat dit een makkelijk opstapje is naar meer. Ik zit nu ook aan een borstvergroting te denken (gaat nog even duren).

Summerdreams

Berichten: 1274
Geregistreerd: 17-05-18

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 11:20

Eindresultaat is meestal niet hoe het op de 3e dag is
Meestal zo’n 7 dagen er na is het ‘eindresultaat’ tot het er weer uit is na 6-12 maanden :)

Raineri
Berichten: 6326
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 12:06

Snap ik WesternWay, ik wacht nog voor ik iets beslis en ik overleg het met de arts. Maar tot nu toe denk ik dat er nog wat bij kan. Ik heb helaas niet echt een “voor”-foto omdat ik best foto schuw ben. Dus hier is de na foto: Afbeelding

Summerdreams

Berichten: 1274
Geregistreerd: 17-05-18

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 13:12

Heel mooi!

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 18:50

Danique_G schreef:
Snap ik WesternWay, ik wacht nog voor ik iets beslis en ik overleg het met de arts. Maar tot nu toe denk ik dat er nog wat bij kan. Ik heb helaas niet echt een “voor”-foto omdat ik best foto schuw ben. Dus hier is de na foto: [ [url=m/diyPfT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind het heel mooi! Maar snap jou ook heel goed dat je er aan zit te denken dat je ze voller wilt. Ik zou wel nog even je controle afspraak afwachten,want volgens mij is je onderlip wel een beetje gezwollen :)