Lippen opvullen

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 16:51

Abercrombie schreef:
Ik heb het aan mijn man laten zien hij vond het onzin. Hmm nog maar eens over nadenken hoe graag ik een bovenlip zou willen :+

(Die van mij is nog smaller dan die van TS)


Gewoon lekker doen wat je zelf wilt, het is jouw lip :+

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:20

enamorada schreef:
Abercrombie schreef:
Ik heb het aan mijn man laten zien hij vond het onzin. Hmm nog maar eens over nadenken hoe graag ik een bovenlip zou willen :+

(Die van mij is nog smaller dan die van TS)

Ik zou dat me niet tegen laten houden eerlijk gezegd.


We zijn getrouwd en hij is ook niet van de tattoo's. Laat ik die ook 4 stuks hebben. Misschien moet ik het niet op de spits drijven als hij aangeeft het niet mooi te vinden :P

Zonder gekheid. Ik vind jouw resultaat prachtig. Maar dat is geen garantie. Ik ben veel te bang dat het bij mij mis zou gaan. En dan blijft het toch in je gezicht.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15933
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:20

Abercrombie schreef:
Ik heb het aan mijn man laten zien hij vond het onzin. Hmm nog maar eens over nadenken hoe graag ik een bovenlip zou willen :+

(Die van mij is nog smaller dan die van TS)

Hij is gewoon bang dat hij je kwijtraakt :P

Urbanus

Berichten: 44957
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:20

Als je het niks vindt is het er met een paar maanden ook zo weer uit.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 17:21

janderegelaa schreef:
Abercrombie schreef:
Ik heb het aan mijn man laten zien hij vond het onzin. Hmm nog maar eens over nadenken hoe graag ik een bovenlip zou willen :+

(Die van mij is nog smaller dan die van TS)

Hij is gewoon bang dat hij je kwijtraakt :P


Haha scheelt dat ik na de zwangerschap niet zo sexy meer ben als vroegâh :')

Hij moet zn best doen om mij kwijt te raken :+

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-17 19:28

Mijn omgeving reageerde heel wisselend. Mensen waar ik eigenlijk niet zo veel mee praat en die mij niet goed kennen reageerden over het algemeen erg veroordelend en sommigen ook best gemeen. De mensen waar ik wat hechter mee ben en mij beter kennen waren enorm blij voor me. Die reageerden heel leuk, waren ook zichtbaar onder de indruk van hoe mooi het is geworden.

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-17 23:51

We zijn een tijdje verder alweer. Inmiddels zijn mijn lippen weer bijna helemaal terug naar hoe ze waren. Volgende week vrijdag ben ik weer aan de beurt :)
Hoe gaat het met de rest nu? Velvetblack, ben jij ondertussen nog een keer geweest?

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 06:56

enamorada schreef:
We zijn een tijdje verder alweer. Inmiddels zijn mijn lippen weer bijna helemaal terug naar hoe ze waren. Volgende week vrijdag ben ik weer aan de beurt :)
Hoe gaat het met de rest nu? Velvetblack, ben jij ondertussen nog een keer geweest?


Dat is best snel, of niet? Ik dacht dat het een jaar duurde.

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 07:02

Ja, daar ben ik ook wel behoorlijk teleurgesteld over eerlijk gezegd. Had wel gehoopt dat het in ieder geval 6 maanden zou blijven zitten, maar dat is al niet eens gelukt.

Storm

Berichten: 20873
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 08:38

Slechts 3 maanden. Zou je een soort van garantie hebben? Een korting omdat het zo kort geleden is? Ik zou daar wel om vragen, op zijn minst zeggen dat je 3 maanden eigenlijk te kort vind en of ze dat niet een beetje met je eens zijn.

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 09:44

Volgens mij is dit niet heel abnormaal hoor. Het is meestal ook hoe vaker je het neemt hoe langer ze blijven zitten.

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 09:48

Ik zal ze er zeker naat vragen, of het normaal is en of dit nog gaat veranderen.

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 09:52

Het zal ook met de hoeveelheid te maken hebben, maar als ik in dit topic lees dat het een jaar duurt tot het effect weg is dan vind ik 3 maanden wel heel erg kort.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 10:13

Bij mij is het effect ook al echt een heel stuk minder na 3 maanden. Voor mijn gevoel zijn m'n lippen gewoon weer hetzelfde als eerst. Baal er wel van, want om dit nou elke 3 maanden te herhalen ipv elk jaar wordt wel een duur grapje.

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 10:53

Het is per persoon verschillend, het ene lichaam breekt sneller bepaalde stoffen af als de andere. Wel is het zo als je er optijd bij bent, het een beetje ophoopt en de kans op langer resultaat groter is.
Ik heb het niet meer bij laten werken. Wanneer wel weet ik nog niet, want ik heb helaas een hoge parkeer boete ontvangen 8)7

Hier een foto die ik net gemaakt heb (ochtend hoofd haha, sorry.)

Afbeelding

Storm

Berichten: 20873
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 13:04

Hoe lang is het dan nu bij jou geleden Velvetblack? Ik vind jouw lippen nog vol genoeg hoor.

Popstra
Berichten: 13842
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:27

Jeetje wat snel...zou dat ook niet komen omdat je mond constant in beweging is?
Duur grapje om dat steeds bij te laten spuiten.

Popstra
Berichten: 13842
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:33

Ik weet, dit topic staat al een poos stil maar ik vroeg me af of de dames die hun lippen laten opvullen ook bekend zijn met de ,,liplift,, ?
Dan word je bovenlip iets naar boven getrokken door een stukje huid in of onder de neus weg te snijden...
Dit gebeurd onder plaatselijke verdoving en is een ingreep van een half uurtje.
Ik heb foto's gezien en ik moet zeggen dat het er best mooi uit ziet.

Anoniem

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:43

Had er nog nooit van gehoord maar ik vinf veel resultaten op google niet zo mooi :o
De zijkanten worden niet zo gevuld, en de afstand tussen lip en neus nogal verkleind. Plus dat de mondhoeken gauw naar beneden lijken te wijzen. Maar dit is mijn oordeel vanaf de fotos!

Freggle_Edge

Berichten: 2117
Geregistreerd: 20-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 20:28

Ik ben zelf helemaal niet zo van de toeters en bellen aan je lijf. Maar alle begrip voor mensen die wel iets laten aanpassen. we kopen ook kleren en gaan naar de kapper om ons lekker in ons vel te voelen. En dit kan tegenwoordig ook, ideaal! Zelf heb ik makkelijk praten want ik heb nogal dikke lippen van mijzelf. Krijg wel eens de vraag waar ik ze heb laten doen :+
Maar jemig meiden, wat een prachtige lippen hebben jullie!
Ik snap ook volkomen dat extreem dunne lippen niet prettig zijn. Net als flaporen. Het doet geen zeer maar je ziet het liever anders. Mooi dat het zo kan!

Popstra
Berichten: 13842
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 09:24

VivaLaVida schreef:
Had er nog nooit van gehoord maar ik vinf veel resultaten op google niet zo mooi :o
De zijkanten worden niet zo gevuld, en de afstand tussen lip en neus nogal verkleind. Plus dat de mondhoeken gauw naar beneden lijken te wijzen. Maar dit is mijn oordeel vanaf de fotos!

Ja ik denk het er aan ligt waar je het laat doen. Heb het in Amerika gezien en daar lopen ze net wat voor kwa technieken. Daar heb ik wel mooie resultaten gezien.

J0anieke

Berichten: 4935
Geregistreerd: 22-11-09
Woonplaats: Overal waar het leuk is

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 09:29

Ik zou zo'n ingreep nooit doen, als het fout gaat of niet mooi/niet naar wens wordt gedaan zit je daar mooi mee. Met opvullen heb je natuurlijk ook kans op complicaties, maar als het enkel niet mooi is is het na een tijdje wel gewoon weer als normaal.

CaroR

Berichten: 534
Geregistreerd: 16-07-06
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 14:29

Weet iemand een goede kliniek/zaak in de buurt van de grens? Ik woon in Belgisch limburg.
Ik wil het ook (eens) laten doen maar ik vind het moeilijk om te kiezen waar. Op alle sites staat wel een mooi verhaaltje met de beste foto's :+ .

Mag ook via PB!

Cubone

Berichten: 6238
Geregistreerd: 17-03-06

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-17 18:59

Ik heb net ook even zitten Googlen op die liplift, maar heb het idee dat mensen hun neuzen er ook direct zo anders uit zien.. De lijn onder je neus is direct veel aanweziger. Je ziet ook bij veel mensen toch aardig wat littekenweefsel zitten. Dat lijkt me heel erg zo midden in je gezicht :oo

mies_dummy

Berichten: 712
Geregistreerd: 19-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 21:47

Ik heb het topic geheel door gelezen maar ik vroeg mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met lipfillers en veel litteken weefsel hebben in/op je lippen?

Ik heb schisis/ een hazelip en ik blijf toch onzeker over mijn bovenlip deze valt binnen mijn onderlip en daardoor lijkt mijn hoofd rond.

Ik heb ook al wat artsen gemaild maar ik vroeg mij af of mensen hier ervaringen hebben.