Wie herkent deze klachten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

different1

Wie herkent deze klachten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-17 21:29

Binnenkort maar een bezoekje aan de huisarts brengen, maar wellicht dat er mensen zijn die iets van mijn klachten herkennen.

Al bijna 2jr heb ik zeer veel pijn aan een schouder, inmiddels enkele echo's en een mri verder: conclusie echo->scheurtje in pees. Conclusie mri->vocht en irritatie van pees, geen scheurtje.
Volgende week krijg ik een injectie mbv echo in de schouder.
Helaas is de andere schouder sinds enkele maanden ook pijnlijk.
Mijn gehele lijf voelt niet fit, maar de schouders zijn wel t ergst.

Daarnaast heb ik veelvuldig extreme hoofdpijn, wat zelden wegtrekt na innemen van pijnstillers, slapen is het beste.
Als ik uit bed stap duurt het een paar meter eer ik normaal kan lopen, ik heb dan pijnlijke en stijve voeten en enkels.
Ook mijn polsen zijn soms wat stijf.

Verder heb ik echt 10 a 11 uur slaap nodig, ik sta tussen 6u en 6.30u op en rond 17u begin ik in te storten.

Ik ben net 30jr, ik vind dit geen gezonde situatie voor een vrouw in de bloei van haar leven.
Waarom ik nog niet naar de huisarts ben geweest, is omdat ik sowieso niet snel voor iets aan de bel trek, en omdat ik alleen ben is er niemand die me wakker schud dat dit niet heel normaal is.

Dus:
-langdurige schouder klachten
-pijnlijke/stijve voeten
-stijve polsen
-veel hoofdpijn
-veel slaap nodig
-stijf/vermoeid lijf

Palmera

Re: Wie herkent deze klachten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:35

Sta je niet gewoon stijf van de stress?

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:37

Ooit door een teek gebeten? Klachten passen ook bij de ziekte van Lyme.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:38

Voordat bokt hier met random ziektes gaat komen zou ik gewoon morgen eens je huisarts bellen en een fysio bezoeken.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:39

Ga eens naar een orthomanuele arts. Het kan zijn dat er iets in je wervels -bekken niet goed zit en dan kunnen de klachten echt uiteenlopend zijn! Vooral hoofdpijn dat had ik ook! Bleek dat er 4 ribben uit het kommetje waren van een val van een paard + 6 wervels scheef + bekken scheef (3cm)

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:42

Mars schreef:
Voordat bokt hier met random ziektes gaat komen zou ik gewoon morgen eens je huisarts bellen en een fysio bezoeken.

Ik heb Lyme gehad en dat heeft 6 jaar geduurd voordat de huisarts er eens achter kwam. Tegenwoordig moet je zelf met dingen komen waar je op getest wil worden voordat iemand je serieus neemt.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:46

Inderdaad een orthomanuele arts of een osteopaat.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 21:54

_Zsazsa_ schreef:
Mars schreef:

Ik heb Lyme gehad en dat heeft 6 jaar geduurd voordat de huisarts er eens achter kwam. Tegenwoordig moet je zelf met dingen komen waar je op getest wil worden voordat iemand je serieus neemt.

Sorry ik vind dat dikke onzin. De klachten van TS kunnen letterlijk door 1001 dingen veroorzaakt worden, wat heeft het nu voor zin om van 20 bokkers een andere ziekte te horen en met die hele lijst bij een arts te gaan zitten? Laat je nou eens door een echt mens onderzoeken die jou in persoon ziet en er ook voor gestudeerd heeft.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-17 22:01

Uiteraard ga ik aankomende week naar de huisarts, maar er zitten hier zoveel mensen op bokt dat er wellicht mensen zijn die zulke klachten ook hebben/hadden en hoe dat opgelost is.

Stress heb ik wel gehad, maar deze klachten (vnl.schouders en hoofdpijn, veel slaap nodig) heb ik al langer.
Een osteopaat is geen slecht idee, zal eens kijken wat er hier in de buurt zit.

Ooit wel 2 teken gehad in mijn jonge jaren, maar die zijn heel snel verwijderd.
Geen rode kringen oid gehad.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 22:02

Mars schreef:

Niet random, het is altijd Lyme of vitamine B12 tekort :Y)

Maar idd, gewoon even naar de huisarts :j

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 22:08

Je hoeft niet met een lijst bij de arts te gaan zitten. Je kunt toch zelf kijken waar je je klachten bij vind passen. Had iemand dat toen maar tegen mij gezegd, had ik niet m'n halve leven pijn gehad. Ze opent toch een topic met een vraag. Naar de huisarts gaan had ze zelf ook wel bedacht.

different1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-17 22:11

Dit topic heeft me iig al een waardevolle pb opgeleverd, dus dat is al winst.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 00:46

Het kan van alles zijn, zeker even naar de huisarts gaan hoor, vragen of je bloed geprikt kan worden. Ik ben zelf net als jij, ga niet snel naar de huisarts, maar laatst toch gedaan (ook met veel 'vage' klachten) bloed laten prikken en het bleek iets te zijn wat makkelijk op te lossen is. Succes en sterkte!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 10:16

Juist, bloed laten prikken.
Heb je trouwens kinderen? Kan ook met hormonen te maken hebben. Zo dacht ik reuma te hebben, zelfs de reumatoloog dacht dat, maar uit de bloedtest kwam niks geks. Ze gooide het toen op hormonen (ik had toen een jaar geleden een kind gekregen). Afgesproken om het een half jaar aan te kijken, en nu van bijna alle klachten af. Blijkt veel vaker voor te komen.