Woow al super veel mensen! Erg vervelend, want het hindert je hele leven (bij mij tenminste)
sjanien schreef:Het kan meerdere oorzaken hebben. Je kunt een verkeerde houding hebben waardoor je je lichaam niet goed gebruikt. Wat zegt je ha ervan. Je kan evt bloed laten prikken om reuma uit te sluiten.
Ik heb eigenlijk al ruim 10 jaar klachten. Na verschillende onderzoeken en ziekenhuizen is er fibromyalgie uitgekomen. En ik heb beenlengte verschil en daardoor is mijn rug vergroeid. Daar komt dus ook een deel van mijn gewrichtsklachten vandaan.
Ik weet niet of je het tegen mij had of tegen iemand anders dus ik reageer maar even hahah. Mijn huisarts schuift het nu maar op stress. Hij heeft me doorverwezen naar een neuroloog en orthopeed maar beide kunnen helaas niks vinden behalve een lichte scoliose. Bloed is al een aantal keer geprikt, waren een paar kleine afwijkingen maar buiten een vitamine d tekort (nu als het goed is weer op peil) was dit allemaal niks ernstigs. Heb ook niet echt het idee dat de huisarts nu nog verder wil kijken.
Marie111 schreef:Probeer anders eens of een osteopaat je kan helpen. Die kijken vaak verder dan een fysiotherapeut en behandeling kan effectiever zijn.
Ik heb er zelf baat bij. Kwam voor klachten in mijn onderrug, maar mijn nek zat ook beetje vast. Daar zou een fysio niet naar gekeken hebben, omdat ik daar geen klachten heb.
Osteopaat heb ik al eens geprobeerd. De eerste hielp tijdelijk. Na een paar dagen kwam de pijn weer terug. De tweede heeft helaas niet geholpen. Wel zei ze dat ze snapte waarom ik pijn had, mijn spieren waren zo hard als beton
helaas is het geen optie om terug te gaan naar de eerste door mijn schoolrooster. En het is ook een erg duur geintje om te doen als het maar voor uiterlijk een week helpt.