Tournee Mineralle!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

The_Cat

Tournee Mineralle!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-17 13:58

Ik heb mezelf opgegeven om mee te doen met deze leuke actie :) en het geld dat ik uitspaar stort ik mooi door naar het kanker fonds.

Ik vroeg me af of er nog bokkers zijn die besloten hebben mee te doen met deze actie? Of gewoon meedoen zonder zich te registreren?

Tournee Mineralle is eigenlijk een actie die vraagt om een maand geen alcohol te drinken, en je eventueel te laten steunen met een opbrengst voor het kankerfonds

Kwanyin

Re: Tournee Mineralle!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 14:00

Ik drink al heel mijn leven geen alcohol dus voor mij is er weinig uitdaging aan. Ik zou de omgekeerde beweging kunnen doen maar ik weet niet of ik, mijn omgeving en mijn werkgever daarop zitten te wachten... :')

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-17 14:43

Kwanyin schreef:
Ik drink al heel mijn leven geen alcohol dus voor mij is er weinig uitdaging aan. Ik zou de omgekeerde beweging kunnen doen maar ik weet niet of ik, mijn omgeving en mijn werkgever daarop zitten te wachten... :')

Ha :') ja dan is er inderdaad niet veel aan. Het is ook niet zo dat ik super veel drink, maar als je kijkt welk geld je dan toch kan uitsparen :) Ik zou volgens de calculator 50 euro op een maand dus kunnen sparen.

petitparis

Re: Tournee Mineralle!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 10:29

lol toen ik het zag dacht ik: "oh ja ik doe mee" en toen bedacht ik me "ik drink zelden/nooit alcohol".

Dus laat deze maar schieten denk ik. Is nu van met Nieuwjaar geleden dat ik nog alcohol gedronken heb en dit weekend gaan we hier ons 1ste "jubileum" vieren. Dus vind wel dat ik mijn glaasje verdiend heb :D