Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fish_n_Chips schreef:Nee, ik eet gewoon vlees en dierlijke producten. Ik slik ook een B-complex supplement.
De huisarts heeft me niet laten prikken, wat ik achteraf wel raar vind, volgens mij kan een kaliumtekort namelijk ook voor spierzwakte zorgen.
Fish_n_Chips schreef:Nee, ik eet gewoon vlees en dierlijke producten. Ik slik ook een B-complex supplement.
De huisarts heeft me niet laten prikken, wat ik achteraf wel raar vind, volgens mij kan een kaliumtekort namelijk ook voor spierzwakte zorgen.
Catnip schreef:Mag ik vragen hoe je aan die dystonie aan de linkerkant komt? Slik je antipsychotica? (Mag uiteraard in PB)
Alwiene schreef:Wat ontzettend vervelend! Ik heb héél lang geleden (in mijn tienertijd) iets vergelijkbaars gehad, qua dingen uit mijn handen laten vallen. Alsof mijn hoofd heel even vergat dat we ook nog iets vasthielden. Bij mij was de oplossing om te KIJKEN naar wat ik deed. Zolang ik bleef kijken naar het glas wat ik vasthad ging het goed. Wat het uiteindelijk was, geen idee, het is vanzelf weer over gegaan. En of kijken bij jou werkt weet ik uiteraard ook niet, maar dacht ik geef het even mee als reactie
Fish_n_Chips schreef:Catnip schreef:Mag ik vragen hoe je aan die dystonie aan de linkerkant komt? Slik je antipsychotica? (Mag uiteraard in PB)
Ik slik antipsychotica, maar de dystonie heb ik al langer dan dat ik dat spul slik. De huidige hypothese voor de dystonie is conversiestoornis, maar eigenlijk weten ze het niet. Ik heb een tijd botoxinjecties gehad (in steeds hogere doses) maar daar ben ik mee gestopt omdat het niet werkte.