Welke sport moet ik kiezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveHorseJ

Welke sport moet ik kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 16:10

Hey,

Ik rijd al 9 jaar, altijd met veel plezier. Ik ben er nu achtergekomen dat op wedstrijd gaan in de paardensport niets voor mij is. Te veel druk en stress voor mij, en paard. Ik ga wel blijven paardrijden, maar meer lol maken.

Nu wil ik graag nog een andere sport doen, vooral voor het competitieve gedeelte. Weten jullie iets leuk?

Groetjes

Flying_Angel

Re: Welke sport moet ik kiezen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 16:13

Zelf vind ik korfbal erg leuk. Ben op mijn 19e begonnen ook nadat ik gestopt was met paardrijden. Het is competief, erg intensief en een super leuke sport!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 16:14

Ik ben zelf gek van voetbal. Zou niet zonder kunnen. Maar als je met paardensport druk ervaart dan zul je dat bij anderen teamsporten ook voelen toch? Daar 'moet' je ook presteren voor je gevoel lijkt me.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 16:15

Wat is teveel druk en stress bij het paardrijden?
Want in veel sporten komt er druk en stress kijken bij het meedoen aan wedstrijden/competities.

Door exact de soort druk en het soort stress te benoemen, kunnen we specifieker voor je kijken :)

En wat zoek je in een sport?

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 16:17

Ik vind persoonlijk boogschieten heel leuk, en je kan heel veel kanten uit qua wedstrijden! Binnen, buiten, gewone blazoenen of op 3d dieren, etc.

Maar ik weet niet of je ook echt een "intensieve" sport zoekt, want boogschieten is nou niet echt jezelf in het zweet werken oid (of je moet runarchery gaan doen :P )

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 16:20