Na lang twijfelen open ik toch een topic. want anderen mensen hebben anderen inzichten.
voordat ik begin wil ik zeggen dat ik de dokters en ziekenhuizen snap. al maakt het niet makkelijker.
Al 8 jaar heb ik een pijnsyndroom waardoor mijn hersenen verkeerde signalen afgeven en op alles heftig reageren.
hierdoor heb ik altijd pijn ben ik moe maar kan er inmiddels aardig mee leven.
1 januari waren we in Engeland en toen begon de ellende

Ik begon met de buikgriep. ik dacht dat dit een paar dagen zou duren maar na dik 2 weken zit ik er nog steeds mee.
op dit moment hou ik geen eten en drinken binnen ook al probeer ik het wel.
heb van alles geprobeerd wat me is aangeraden door de artsen maar niks werkt.
door de huisarts een paar keer door gestuurd naar de SEH maar mijn bloed is goed dus mag dan weer gaan.
ze zeggen dat de virus er waarschijnlijk al uit is maar dat mijn hersenen nog steeds heftig reageren.
het is dus gewoon uitzitten en wachten totdat het over gaat. maar na zo lang niet eten en drinken ga je niet beter voelen.
daarnaast is mijn hartslag in de 2 weken niet onder de 120 geweest met uitschieters naar 140 in rust.
heeft er iemand tips wat ik kan doen. kwa eten drinken. middelen om het er in te houden?
ik en de arts beginnen een beetje radeloos te worden
(de arts controleer wel mijn bloed voor het geval mijn nieren het niet meer goed doen)
Alvast super bedankt