Een verkoudheidje is niet zo heel erg natuurlijk, maar wat heel naar is is dat ik heel erg snel begin over te geven van het hoesten. Zelfs bij drie kuchjes voel ik het in mijn maag al opborrelen.
Het grote probleem is dat mijn maag/slijm blijkbaar snel begint te schuimen. Als ik over geef is het ook met name "schuim" met slechts een klein beetje maagzuur. De ene keer is het bijna volledig doorzichtig en de keer erna duidelijk uit mijn maag afkomstig.
Ik heb nu al verschillende dingen geprobeerd. Onder andere een droge boterham en/of cracker om het vocht wat op te nemen. Een glaasje water, cola en thee. Maar niks helpt helaas.
Het is ook niet zo dat ik mezelf helemaal leeg spuug, maar echt puur dat mijn maag overvol raakt. Ik voel me ook echt vol voor ik begin te spugen en daarna gaat het meestal weer even beter tot ik weer een paar keer moet hoesten.
Het maakt eigenlijk ook niet uit wat ik daarvoor heb gegeten. Of ik veel, weinig of gewoon niet heb gegeten doet niks af aan het overvolle gevoel.
Hoest ik misschien verkeerd? Ik heb op dit moment namelijk een droge hoest, maar heb dit in het verleden ook gehad met slijm verkoudheidjes.
Heeft iemand DE tip voor mij?

Ps. Voordat iedereen overbezorgd raakt. Ik ben echt niet wekelijks verkouden. Maar nu toevallig 2 keer kort na elkaar. Het is afgelopen week -25 geweest met flinke wind (gevoelstemperatuur van onder de -30) en de kou heeft denk ik toch wat aanslag gepleegd. Ik ben daarnaast van de week ook hard wezen sporten bovenop de berg. Het is natuurlijk best zwaar voor je lijf om je warm te houden met die temperaturen dus dat zal me genekt hebben.