Heel graag wil ik vragen of iemand dit herkent. Zelf begin ik een beetje hopeloos te raken.
Het begon allemaal een paar jaar geleden. Ik werd midden in de nacht wakker met een onvoorstelbare pijn. Wist niet waar ik het zoeken moest. Ben toen naar de spoedeisende hulp geweest en die zeiden toen gal of nietstenen. Thuis zei de huisarts buikgriep

begin april dit jaar begon het weer van voren af aan. Nachtenlang was ik wakker van afschuwelijke pijn. Vaak blaasontsteking en altijd bloed in de urine. Er is toen een echo gemaakt en die was prima. Toch bleven de aanvallen dus er zou een nieuwe scan ingepland worden met contrast. Die zou maandagmiddag plaats vinden. Maandagochtend trok ik het niet meer van de pijn en ben ik naar het ziekenhuis gegaan. Meteen weer een echo en mijn nier was gezwollen. Die middag de ct scan gehad en het was duidelijk mis. Er zat een vernauwing en de steen zat hartstikke vast. ik werd opgenomen met hoge pijnstilling en spierontspanners. Dinsdagavond ben ik geopereerd omdat het niet ging en de steen geen beweging liet zien. Ik werd wakker met katheters, helaas liep de katheter van mijn nier naar mijn blaas niet goed en die gaf veel ongemak dat het verwijderd is. Na een weekje mocht ik naar huis.
Sindsdien heb ik bijna elke dag pijn in mijn rechter flank. Ik werk bij de post, breng pakketten en ga vaak jankend mijn route over omdat ik niet weet waar ik het zoeken moet. Een paar weken geleden had ik een nierbekkenontsteking en een paar weken later weer antibiotica omdat er nog steeds of alweer een infectie zat. Ondertussen heb ik een ct scan gehad ( paar maandjes na de operatie ) waar 2 kleine steentjes te zien waren, maar die kunnen de pijn volgens de uroloog niet veroorzaken. De echo van een paar weken geleden was goed. Toch heb ik nog steeds zoveel pijn dat ik vaak morfine moet nemen en nog komt de pijn er door heen. Bij onderzoeken wordt ik niet goed van de pijn. Mijn rug aanraken doet zo'n pijn dat ik er beroerd van wordt. Maandag heb ik een scan gehad en er was niets accuuts te zien, maandag krijg ik de volledige uitslag van de uroloog.
Ik ben bang dat er weer niets gevonden wordt. Iets moet toch die pijn veroorzaken. Ondertussen voel ik me bezwaard om weer contact op te nemen met de huisarts/uroloog.
Het voelt exact als de pijn van een nierbekkenontsteking/niersteen en er is wel altijd bloed te vinden in mijn urine. Toch blijkt alles altijd goed. Heeft iemand enig idee/ervaring?