Emmaa_ schreef:Als je een schimmel krijgt met een mirena spiraal kan het zijn dat de infectie in de spiraal gaat zitten, maar dat zou dan meer symptomen moeten geven dan alleen een geurtje. Mijn eerste vraag is dus of je meer symptomen hebt (jeuk, roodheid, gevoelig) of dat het puur om de geur gaat.
Als het puur de geur is... Zit het dan niet misschien tussen je oren? Het kan hormonaal zijn dat je tijdelijk wat anders ruikt. Wat heb je gehad voor de schimmelinfectie?
Wat je in ieder geval kan doen is een weekje enorm veel knoflook eten. Ik eet zelf een bol gepofte knoflook per dag als ik een schimmelinfectie heb, dan verdwijnt het als sneeuw voor de zon. Daarbij even dingen met heel veel suikers mijden.
Edit: daar wil ik nog wel even aan toevoegen dat je vagina wel naar vagina hoort te ruiken. Als het een hele sterke geur is of je vindt het zelf echt stinken is het tot daar aan toe, maar het is heel normaal en natuurlijk dat je vagina wel gewoon ruikt naar ja.. vagina dus.
Hoe mijn vagina normaal ruikt vind ik hem wel "lekker" (hoe zeg ik dit op een andere manier
) ruiken. Dit is echt een sterk, doordringend geurtje...
Ik heb verder geen andere klachten. Geen jeuk of wat dan ook. Ik weet ook niet wat voor schimmelinfectie ik had.
Het is overigens niet zo dat het tussen m'n oren zit. Ik had er zelf al even last van, maar degene met wie ik naar bed ga kwam er zelf ook mee.