[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avelienvd

Berichten: 7228
Geregistreerd: 28-12-04

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 20:00

Mooie verzameling

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 22:22

Leuke collectie zo!

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 20:31

Leuke collectie heb je!!

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 11:25

Mooie collectie!

Iemand hier wel eens besteld bij cultbeauty?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 22:44

Ja ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 22:58

Long time no see maar aangezien ik weer eens echt tijd heb dacht ik, zal ik hier weer eens mee gaan posten? Als jullie dat leuk vinden uiteraard. :))

Ik heb niet stilgezeten in de periode dat ik afwezig ben geweest hier dus zal ook even een paar looks delen. Een aantal van de foto's zijn screenshots van Instagram omdat ik mijn foto's na een tijd van mijn telefoon af gooi. :) Een ding is denk ik wel duidelijk, ik hou nog steeds van de wat grovere 'scherpe' stijl en ik ben nog steeds groot liefhebber van kleur. :')


Afbeelding



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 10:38

Super kleurrijk, heerlijk!

Voor MAC liefhebbers, bij Vente Exclusive is MAC in de sale. Heb ik net zaterdag een extra dimension skinfinish met 20% korting voor 25 euro gekocht, hier zijn ze nu maar 16,50 :')

Gaby
Berichten: 3406
Geregistreerd: 30-06-01

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 11:30

Hallo allemaal,

Hebben jullie ervaring met jelly cleansers? En zo ja, welke? Werken ze veel lekkerder dan cleaning lotion en oog make up remover e.d.?

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 11:32

Oke, geshopt (kon het echt niet laten :=) :)) 3 Grand Illusion liquids, 1 copper eyeliner, 1 lipstick en 1 extra dimension skinfinish :')
Laatst bijgewerkt door Djilna op 29-10-18 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 11:33

Supertoffe looks Shizzel, maar ik vind je haar helemaal de bom!!! <3

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 11:45

Ja ik vind van deze reeks de onderste look nog steeds het gaafst :)

mirtedl

Berichten: 830
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Nieuwkoop

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 17:41

Gaaf hoor!!

Berdien

Berichten: 64571
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 20:40

Vanavond 25% korting op bijna alle make-up merken bij ICI! Ook o.a. UD :D

melanie0906

Berichten: 1145
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 22:12

Berdien schreef:
Vanavond 25% korting op bijna alle make-up merken bij ICI! Ook o.a. UD :D


Waarom heb ik dit altijd...!?

Vorige week cherry gekocht...

mirtedl

Berichten: 830
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Nieuwkoop

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 11:46

haha en ik vorige week backtalk... gelukkig al met wat korting

Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 18:50

Weet niet of dit hier ook mag want het is niet echt een specifieke make up vraag, maar heeft er wel mee te maken.

Ik heb een paar maanden geleden mijn haar donkerbruin/bijna zwart geverfd. Nu ben ik van nature blond waardoor mijn wenkbrauwen en wimpers een beetje wegvallen als ik een make up op heb. Van mijn wimpers vind ik dat niet zo erg maar bij mijn wenkbrauwen erger ik me er mateloos aan. Conclusie is, daar moet ik iets aan doen. Nu teken ik ze ieder dag in met potlood, maar soms heb ik daar gewoon echt geen zin in. Nu wil ik ze dus eigenlijk verven, maar ik heb dus geen idee waar ik moet beginnen :') wat is nu de beste manier om dat aan te pakken? Denk niet dat ik de verf die ik op mijn haar gebruik op mijn wenkbrauwen kan gebruiken, want die vlekt vreselijk. Maar wat dan wel?

Als ik er echt niet uit kom ga ik op zoek naar iets om het door iemand te laten doen, maar liever niet ivm budget. Is er dus iemand hier die me wat tips kan geven?

Avelienvd

Berichten: 7228
Geregistreerd: 28-12-04

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:14

Ik heb ze onlangs geverfd met de snor en baar verf van just for men. Heel simpel en in 5 a 10 minuutjes klaar. Al naar gelang hoe donker je ze wil en hoe lang dus de ver moet blijven zitten

Berdien

Berichten: 64571
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 19:54

Ik laat het bij de browbar doen. Dan worden ze direct weer goed in shape gebracht en dus ook geverfd. Die verf zit een week of 6. Op het laatst vervaagd het wel iets, dan teken ik het wat bij. Behandeling is € 20, daarvoor ga ik echt niet zelf prutsen met verf :D Krijg er ook heel veel complimenten over. Ik ben van bijna onzichtbare blonde wenkbrauwen naar flink donkerder gegaan, maar het staat alsnog echt heel erg goed.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:36

Gisteren Festival palette van Juvia's Place besteld met de halloween korting, fijn onder de 22 euro :)

Overigens... Ik heb echt te veel paletten en eigenlijk gebruik ik ze te weinig. Oeps!

Pluisje1998
Berichten: 1237
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:13

Berdien schreef:
Ik laat het bij de browbar doen. Dan worden ze direct weer goed in shape gebracht en dus ook geverfd. Die verf zit een week of 6. Op het laatst vervaagd het wel iets, dan teken ik het wat bij. Behandeling is € 20, daarvoor ga ik echt niet zelf prutsen met verf :D Krijg er ook heel veel complimenten over. Ik ben van bijna onzichtbare blonde wenkbrauwen naar flink donkerder gegaan, maar het staat alsnog echt heel erg goed.


Voel me echt zo dom, maar is dat een specifieke keten of bedoel je die bij de douglas :') ga er zeker eens naar kijken,ben veel te bang iets fout te doen

SteffiiY

Berichten: 22546
Geregistreerd: 26-04-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 00:24

Ik meld mij weer om gezellig met jullie mee te lezen :D

Berdien

Berichten: 64571
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 16:51

Pluisje1998 schreef:
Voel me echt zo dom, maar is dat een specifieke keten of bedoel je die bij de douglas :') ga er zeker eens naar kijken,ben veel te bang iets fout te doen


Sorry voor de late reactie! Ik doe het bij een lash&brow bar hier in Groningen. Bij de grote Douglas filialen heb je ook een brow bar, maar daar waren m'n wenkies al na twee weken weg en nu zitten ze 4-6 weken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 22:35

Joolien schreef:
Supertoffe looks Shizzel, maar ik vind je haar helemaal de bom!!! <3


Thanks! <3 Het is nu roze, maar ik mis het blauw echt enorm. Zodra mijn haar weer een beetje hersteld is ga ik weer terug naar blauw!

Djilna schreef:
Ja ik vind van deze reeks de onderste look nog steeds het gaafst :)


Ben ook extreem trots op die look nog. :j

Pluisje1998 schreef:
Weet niet of dit hier ook mag want het is niet echt een specifieke make up vraag, maar heeft er wel mee te maken.

Ik heb een paar maanden geleden mijn haar donkerbruin/bijna zwart geverfd. Nu ben ik van nature blond waardoor mijn wenkbrauwen en wimpers een beetje wegvallen als ik een make up op heb. Van mijn wimpers vind ik dat niet zo erg maar bij mijn wenkbrauwen erger ik me er mateloos aan. Conclusie is, daar moet ik iets aan doen. Nu teken ik ze ieder dag in met potlood, maar soms heb ik daar gewoon echt geen zin in. Nu wil ik ze dus eigenlijk verven, maar ik heb dus geen idee waar ik moet beginnen :') wat is nu de beste manier om dat aan te pakken? Denk niet dat ik de verf die ik op mijn haar gebruik op mijn wenkbrauwen kan gebruiken, want die vlekt vreselijk. Maar wat dan wel?

Als ik er echt niet uit kom ga ik op zoek naar iets om het door iemand te laten doen, maar liever niet ivm budget. Is er dus iemand hier die me wat tips kan geven?


Toen ik ze nog liet doen ging ik naar de Benefit bar in de Douglas. Is echter een paar keer flink verpest daar en wellicht te prijzig voor je. Was volgens mij zo'n 20 euro.


Heb ook nog geprofiteerd van die korting bij ICI, UD eyeliner voor moeders gekocht voor Kerst. Altijd handig die korting. *\o/* En van de week had BeautyBay 30% korting op single eyeshadows dus even wat Nabla, Coloured Raine en Sugarpill erbij gehaald. :))

melanie0906

Berichten: 1145
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:28

Vandaag maar eens met mn cerry aan het spelen geweest. Best blij met wat eruit is gekomen! Wimpers zouden de look echt afmaken denk ik alleen geen zin in :')

En shizzle, ik ken je liefde voor blauw haar maar ik voel op dit moment voornamelijk de haat! :')

Afbeelding

Afbeelding

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 10:58

Ik zie mooie looks met Cherry langskomen moet ik zeggen. Hoe werkt de palette? Ik hoor wel wat wisselende berichten over kwaliteit tov de andere Naked palettes?

En hier nog mensen die leuke dingen in de collecties voor de feestdagen hebben gezien? Ik heb (natuurlijk) wat spul van MAC besteld, maar me nog enigszins ingehouden :+ 2 oogschaduws (2 oogschaduws zijn gewoon even duur als normaal een hele palette :') ), 2 lipsticks en een MSF.