[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 17:04

florence123 schreef:
en welke wenkbrouwgel gebruiken jullie dan? :P ik gebruik meestal zo een wenkbrouwliner


Zeep met water :Y)

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 18:35

florence123 schreef:
en welke wenkbrouwgel gebruiken jullie dan? :P ik gebruik meestal zo een wenkbrouwliner

Ik gebruik wenkbrauwgel van NYX om ze in te kleuren. Het is zo weinig bij mij, in bedwang hoef ik ze niet te houden :')

Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 19:43

Ik gebruik abh dipbrow

Avelienvd

Berichten: 7224
Geregistreerd: 28-12-04

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-18 21:04

Ik ga morgen proberen met de snor en baard verf van just for men.
En normaliter heb ik de brow pomade van freedom

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:31

Ik gebruik een browgel van MUA als pomade, een Freedom pomade en een oude Essense oogschaduw. Clear brow gel van HEMA en een brow gel van Essense. Ligt aan waar ik zin in heb.

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 13:44

Ik had een brow wiz van anastasia maar die is redelijk snel op gegaan. Is dat bij jullie ook zo? Ik gebruikte m niet heel vaak, maar ik heb er vols mij nog geen jaar mee gedaan. Ook is de kant van het borsteltje helemaal stuk gegaan, zonder dat het ergens tussen heeft gezeten oid.

linoleum

Berichten: 6481
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 15:01

Joolien schreef:
Ik had een brow wiz van anastasia maar die is redelijk snel op gegaan. Is dat bij jullie ook zo? Ik gebruikte m niet heel vaak, maar ik heb er vols mij nog geen jaar mee gedaan. Ook is de kant van het borsteltje helemaal stuk gegaan, zonder dat het ergens tussen heeft gezeten oid.

Ja die gaan heel snel op. Hele fijne wel, maar erg duur. Ik deed ongeveer 3 maand met een browwiz.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 15:03

linoleum schreef:
Joolien schreef:
Ik had een brow wiz van anastasia maar die is redelijk snel op gegaan. Is dat bij jullie ook zo? Ik gebruikte m niet heel vaak, maar ik heb er vols mij nog geen jaar mee gedaan. Ook is de kant van het borsteltje helemaal stuk gegaan, zonder dat het ergens tussen heeft gezeten oid.

Ja die gaan heel snel op. Hele fijne wel, maar erg duur. Ik deed ongeveer 3 maand met een browwiz.


Wilde net zeggen, meestal doet iemand er zo'n twee/drie maanden mee dus volgens mij doe je het nog erg goed @Joolien _O-

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 16:15

Oh lol hahaha :') Nee maar dan klopt dat idd :)

Berdien

Berichten: 64531
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 16:18

Ik gebruik geen gel :+ Tekende eerst bij met potlood, maar een maand geleden mijn wenkbrauwen laten verven bij de browbar. Wat een zegen is dat, altijd goede wenkbrauwen. Merk dat het nu wat lichter wordt, dus denk dat het makkelijk om de zes weken kan. Ideaal! Teken het nu iets bij met een wenkbrauwpotlood van Nyx.

Ik ben toch maar gezwicht voor de actie van ICI, morgen wordt Born to run bezorgd :))

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 16:29

Ik ben maar begonnen met het zelf verven met refectocil, bevalt prima! Kan lekker zovaak als ik wil, zonder dat ik aan de kosten hoef te denken :). Hiervoor gebruikte ik pommade van freedom.

_sharona_

Berichten: 1516
Geregistreerd: 23-05-07
Woonplaats: Elst ut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 16:51

Joolien schreef:
Ik had een brow wiz van anastasia maar die is redelijk snel op gegaan. Is dat bij jullie ook zo? Ik gebruikte m niet heel vaak, maar ik heb er vols mij nog geen jaar mee gedaan. Ook is de kant van het borsteltje helemaal stuk gegaan, zonder dat het ergens tussen heeft gezeten oid.


Haha wilde net zeggen.. Ik mocht willen dat ik er een jaar mee deed. Dat vind ik heel erg lang. Ik kon er max 2 maanden mee doen. Ik heb ook de poeder van Anastacia. Daar kan ik gelukkig wel een jaar mee doen

Avelienvd

Berichten: 7224
Geregistreerd: 28-12-04

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 17:13

Wenkbrauwen voor t eerst zelf geverfd.Afbeelding

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 18:29

Netjes Avelien! Zo kun je echt perfect zien dat wenkbrauwen echt het gezicht maken!

Ik gebruik voor mijn wenkbrauwen inderdaad dezelfde als Lino en Suus! Die van Mac en die van Anastasia. Beide echt superfijn. Ik vind de 15 brush van Anastasia ook echt super fijn.

En inderdaad! We doen mee met UD! 25% korting en met 3 producten of meer zelfs 30% korting. Het is een actie die echt het makkelijkste is in de winkel, gezien ze daar alle scancodes en daar kun je advies krijgen van ons als UD junkies.

And Oh my god, maar wat is het Naked Cherry palette toch prachtig!!!! Ik heb het al mogen ontvangen vandaag <3 <3

Afbeelding
Afbeelding
Look van paar dagen terug. Eindelijk weer die herfst kleuren dragen!!

Berdien

Berichten: 64531
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 18:41

Moet er wel een winkel met UD in de buurt zitten :D Cherry staat ook nog hoog op mijn verlanglijstje!

Pluisje1998
Berichten: 1236
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 18:47

Met dank aan dit topic ben ik vandaag even lang de Ici Paris geweest. Mijn UD Perversion mascara was bijna op, dus heb die gekocht en één van de UD Vice Liquid Lipsticks in Blackmail. Het is herfst dus ik dacht ik ga voor een donkere kleur. Heb hem direct maar uitgeprobeerd en ik ben er tot nu toe echt van onder de indruk, hij blijft echt goed zitten als hij eenmaal droog is *\o/*

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 19:22

Ik gebruik zelf trouwens voor het inkleuren het ABH #12 penseel (stevig en mooi smal voor haartjes) en de ABH dipbrow pomade in Granite.

Hier ook echt heel benieuwd naar het Cherry palette! Vind stiekem dat ik hem wel moet hebben naast het Heat palette. En natuurlijk omdat ik van roze hou <3

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-18 21:40

Ik vind Cherry stiekem ook gaver dan ik van te voren had verwacht :+ Maar ik heb net een nieuwe auto moeten kopen omdat mijn oude een week terug is overleden, dus voorlopig zit er even geen makeup ed in helaas. Nou heb ik ook al genoeg natuurlijk :')
Maar Born to Run en Cherry zijn mooi :j

Niniane

Berichten: 6442
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 00:05

Ik vind het hele concept van die kersen wel echt A+ design en marketing. Heb trouwens wel moeite met de roze kleuren uit het Born To Run palette. Vind die wat stroever. Iemand tips?

Avelienvd

Berichten: 7224
Geregistreerd: 28-12-04

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 01:37

Mooi die cherry palette!

florence123

Berichten: 1699
Geregistreerd: 12-01-08

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-18 09:29

Sinds ik het Naked palette heb wil ik mijn andere (goedkopere) oogschaduwkleurtjes niet meer gebruiken :P Pfff lastig! Het is gewoon niet te vergelijken qua gebruikgemak en kwaliteit

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 11:11

Goedemorgen!

Mag ik jullie hulp/advies vragen?

Ik gebruik van MAC het corrector duo. Mid Yellow en Mid Peach. De mid peach is nu op, die gebruik ik best veel, vnl onder mijn ogen, tegen de blauwe kringen.

Iemand een idee welk product van MAC hetzelfde zou kunnen zijn? Duo kopen vind ik zonde omdat ik de gele niet echt gebruik. Kan pas over een tijdje naar een mac store/douglas waar ze mac verkopen, dus zou liefst zsm online bestellen.

Als jullie kunnen helpen, graag!

Suus___

Berichten: 9503
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Heinenoord

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-18 12:59

Bobbi brown heeft daar wel enkele van die vind ik zelf erg prettig.. misschien is dat iets?

Niniane

Berichten: 6442
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 20:22

Van de week was mijn Beautybay bestelling binnen gekomen. Had samen met wat The Ordinary producten ook het BH Cosmetics Zodiac palette gekocht om aan mijn gratis shipping te komen haha. :))

Heb er vandaag voor het eerst wat mee gedaan en valt me tot nu niet tegen, vooral voor dat geld niet!

Afbeelding Afbeelding

Wat k*t swatches
Afbeelding Afbeelding

Basic lookje mee gemaakt.
Afbeelding

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-18 21:51

Hoe zijn de mattes?