[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SteffiiY

Berichten: 22543
Geregistreerd: 26-04-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 22:28

Wauw borstnoot, de power of make-up!! Mijn complimenten!

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 00:19

Welkom nieuwelingen! Gezellig

Flinke transformatie inderdaad. Persoonlijk vind ik het iets teveel. Je wenkbrauwen vind ik op de 'voor' foto beter bij je passen dan de insta-brows :j
Ik heb er op youtube al verschillende hun sponsje zien spuiten met fix+. Dat is niet iets nieuws geloof ik :) wel fijn dat het voor je werkt!

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 01:03

velvetblack schreef:
Welkom nieuwelingen! Gezellig

Flinke transformatie inderdaad. Persoonlijk vind ik het iets teveel. Je wenkbrauwen vind ik op de 'voor' foto beter bij je passen dan de insta-brows :j
Ik heb er op youtube al verschillende hun sponsje zien spuiten met fix+. Dat is niet iets nieuws geloof ik :) wel fijn dat het voor je werkt!



Lief die complimenten!
Oh echt?? Ik heb wel eens gezien met een soort van olie maar nooit met fixer. Oud nieuws dus :')

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 06:20

Je ziet het idd continue op Instagram :j in die korte filmpjes :j

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 09:21

Wel een goede tip, ik had hem persoonlijk nog niet gezien :)

Jettie mooi dat blauw matcht met je shirt! Ik vind je haar ook een erg mooie kleur :j

Borstnoot wat een verschil zeg! Ik vind alleen je oogschaduw wat te ver naar de buitenkant zitten, verder mooi :) wenkbrauwen ben ik eens met de rest

Jamiefris roze staat je goed, vind ik echt een mooie look, mooi zacht

Emma ik vind jou altijd zo'n leuk type, echt knap :) post weer wat vaker looks!

Shizzel supermooie look weer! <3 ik wil jouw skills!

Look met de falsies, die niet eens zo heel erg opvallen.. had voor mij nog wel iets spectaculairder gemogen :D altijd lastig met kunstlicht, we gingen gisteren uit eten

Afbeelding
Afbeelding

Ik denk dat ik vandaag overdag eens een extreme look probeer :))

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 11:24

Dat heb ik met de ardel naturel, dan zijn ze zo fijn en dan denk ik oké dat kan best heftiger, dan pak ik heftiger en dan is t oliebol ik ben een dragqueen:') Ik vind ze wel heeeeel mooi! Ik zet ze ff op m'n lijstje!

JKiya

Berichten: 2259
Geregistreerd: 03-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 11:59

Ik was op vakantie en jullie daarna helemaal kwijt! Ik kom weer meekletsen als dat goed is!

Eight ik vind die wimpers je prachtig staan! Wat een mooie look zo.

Jettie ik vind je ooglijk mooi bij je shirt staan, lipstick erbij ook goed gekozen!

Borstnoot, wat een transformatie! Mooi gemaakt maar voor mij persoonlijk een beetje té, ik vind je wenkbrauwen nogal massief in je gezicht en met een zwaardere ooglook erbij dan wat teveel worden.
Ben benieuwd naar je dagelijkse look, je hebt een mooi open gezicht.

Ik ga even bijlezen!

Ies_

Berichten: 2891
Geregistreerd: 26-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 12:19

Van mij ook weer een stipje als trouwe meelezer!

Melati, wat maak jij super mooie ooglooks, de kleuren lopen altijd zo mooi in elkaar over. :j

Emmaa, ik ben echt een enorme bokt addict, ik plaats alleen haast nooit wat. Zie jou regelmatig op bokt voorbij komen en had echt een heeeeeeele andere Emma in gedachte op een of andere manier :') Mooie meid ben je!

Jamiefris, ik vind die kleuren oogschaduw heel mooi staan bij jouw ogen!

Borstnoot, wát een verschil zeg. +:)+ Heel erg mooi gedaan, enkel je wenkbrauwen zouden wat mij betreft minder hoekig mogen aan het begin, vind ze ook wat massief voor je gezicht. Je lippen en ooglook zijn super gelukt!

Jettie, dat kleurtje laat je ogen mooi uitkomen, denk dat een ooglook met bruine tinten je ook goed zou staan.

Eight, jij hebt altijd een fijn gezichtje om naar te kijken, weer heel mooi gedaan!

Niniane

Berichten: 6447
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:30

Weer nieuwe gezichten! Leuk. :)

Melati, wat kan jij zwart goed hebben zeg. :j

Borstnoot, persoonlijk vind ik je look niet zo, Je wenkbrauwen zijn erg Insta en je oogschaduw te ver voorbij je getekende wenkbrauwen geblend waardoor het geen geheel is. Je vorm lippen is wel echt prachtig!

Eight, wat heb je toch altijd een lief en fris gezicht. Vind je falsies wel geslaagd omdat het juist niet opvalt dat ze fake zijn. Erg natuurlijk.

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 19:36

hoi! ik kom even binnenvallen :)
vanaf welke leeftijd vinden jullie make-up normaal? ik draag zelf geen make-up en ben bijna 13. ik zie veel kinderen van 10/11 met foundation en mascara op, wat ik niet vind kunnen.

Jamiefris

Berichten: 885
Geregistreerd: 11-11-08
Woonplaats: Fryslân

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 20:02

Bedankt voor complimenten over mijn ooglook. Vind zelf roze ook het best bij mij passen.

Eight die neppers staan je goed!

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:06

Jeika zal per persoon verschillen. Meestal vanaf middelbare school zo'n beetje zie je vaak mascara komen en langzaam meer. Voor mij ligt de 'grens' denk ik rond die overgang lagere naar middelbare school.

Maar op een enkele x mascara of lipstick na ben ik zelf pas rond mijn 34/35e echt begonnen met makeup.

Kelly

Berichten: 955
Geregistreerd: 16-05-10
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:07

Ik lees hier al zo lang mee dat ik denk dat het ook maar eens tijd wordt om me te melden nu er een nieuw topic is :=
kan ik in ieder geval ook gezellig mee praten!
Ik draag normaal gesproken elke dag dezelfde look dus ik hoop mezelf er met dit topic eens toe te zetten dat ik die enorme berg makeup die ik bezit ook echt eens ga gebruiken :')

Eight die falsies staan je erg goed!
Shizzel ook een ontzettend gave look, vind de kleuren echt prachtig. Staat je mooi!
Friemel wat heb jij prachtige ogen zeg! Zou verder inderdaad je makeup lekker blijven doen zoals je het deed, staat je veel beter dan zo om hoog geblend :j

Ik heb nog geen makeup look om te showen maar ik heb wel een aankoop gedaan gister waar ik echt verliefd op ben <3
Afbeelding

Het is een MAC Retro Matte Liquid Lipstick in de kleur Young Attitude. Heb nog niet eerder een Liquid Lipstick van MAC gehad maar ik vind hem ontzettend fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:18

Avelienvd schreef:
net nog ff een badkamerlicht foto van lumiere 2 gemaakt. Wel beetje scheef zie ik nu


[ [url=m/Iuj0Ld.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooie kleur! :j Blijft bij jou wat roziger, vind ik heel mooi. Vaak wordt hij heel paars.

SteffiiY heel mooi die eyeliner! Ziet er heel goed uit. :)

Emma, wat een mooie look zo. <3

Jamiefris is vind je look heel mooi, hij oogt heel fris en rustig. Love it!

Borstnoot, sodeju wat een verschil. :oo Ik zou persoonlijk je ooglook wel wat "ronder" maken aan de bovenkant maar dat is wat ik zelf mooier vind. :) Je natuurlijke wenkbrauw vind ik trouwens een prachtige vorm hebben!

Jettie, wat een leuke kleur lipstick, welke is het?

Eight, als ik jouw gezicht dan mag heb je een deal. :)) <3 Wat staan die wimpers mooi, heel subtiel zo.

Jeika schreef:
hoi! ik kom even binnenvallen :)
vanaf welke leeftijd vinden jullie make-up normaal? ik draag zelf geen make-up en ben bijna 13. ik zie veel kinderen van 10/11 met foundation en mascara op, wat ik niet vind kunnen.


Ik vind er geen leeftijd aan verbonden zitten. Zelf begon ik pas op mijn 19/20e met makeup (nu 2 jaar geleden) omdat ik er eerder totaal geen interesse voor had. Bij mij op de middelbare waren wel genoeg meiden die een full face deden. Prima vond en vind ik. Ik laat iedereen in zijn waarde en iedereen moet lekker doen wat ze zelf willen. :j Wat ik ervan vind doet er niet toe, want ik heb er geen last van dat zij dat doen. Dat het jong is, ja, dat klopt, maar make up kan altijd een carrière worden voor sommigen, en voetballen of paardrijden mogen ze allemaal wel op die leeftijd met zicht op mogelijke carrière dus waarom dit niet. :)

Kelly, wat een gave kleur! Ben benieuwd hoe die staat.

Gister een look gedaan waar ik heeeeel blij mee was. <3 Colourpop Koosh en Telepathy en een zwart uit de Naked Basics. Op de lippen een mix van Colourpop Mars, Bad Habit en More Better. En m'n pony naar de andere kant, vond ik eigenlijk wel leuk!

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag wilde ik juist iets totaal anders. Duochromes en metallics. Urban Decay Tonic en Dive Bar op het ooglid en Colourpop Baewatch met Colourpop Flitter op de lippen. Heel anders dan normaal en kan me voorstellen dat iedereen denkt van "eh wat :')" maar ik vond het leuk. :) En dik applaus voor m'n settingspray want na 3 uur slapen zat alles nog exact op dezelfde plek. _O-

En negeer de pleisters enzo maar even, net tattoo laten zetten. :')

Afbeelding

Afbeelding

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:26

Ik vind het heel gaaf hoor Mies!
En welke highlighter?

Urona447
Berichten: 2813
Geregistreerd: 13-05-07

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:26

Ik val hier even binnen dames en ik zie allemaal prachtige foto's! Ik vraag mij af hoe jullie nu de perfecte foundation hebben gevonden? Ik heb ondertussen voor 200 euro aan foundation liggen maar ik krijg de kleur niet goed. Ben bij de douglas, ici paris en da geweest voor advies maar ben dus nog steeds op zoek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:42

Djil, Urban Decay Sin. <3 Zo blij dat 'ie weer binnen was!!

Urona, dat heeft bij mij heel lang moeten duren. Ik moet zeggen dat ik tot ik bij Elke (velvetblack) me liet matchen ik er geen echt op kon. Had zoveel uitgegeven aan drugstore foundation en alles was of te roze of te geel. Via Elke die bij MAC werkt kwam ik er exact achter wat voor ondertoon ik nu eigenlijk had (in mijn geval gemengd, dus rozig en geel). Ik meng nu of mijn Urban Decay Naked Skin 0.5 (roze) en 1.0 (geel), of ik gebruik de Urban Decay One and Done wat een combi is van foundation en bb cream. Ik denk dus dat het echte belangrijkste is, je laten matchen bij iemand die ECHT weet waar hij of zij het over heeft. Er staan zoveel dames en heren in winkels en counters die er (helaas) niet veel kaas van hebben gegeten en je vaak met een verkeerd advies naar buiten sturen, dat heb ik eerder ook meegemaakt bij bijvoorbeeld een MAC counter of gewoon binnen ICI Paris in het algemeen. :j

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:08

Shizzel die laatse lipkleur <3

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:50

Welkom kelly! Die kleur is inderdaad zo tof. Benieuwd hoe die bij je staat!!
Vandaag So Me op gehad van de retro matte liquids en ik ben verliefd (zoals op ieder kleurtje van die nieuwe kleuren). Bleef de hele dag zitten zonder bijwerken, overleefde alleen de vettige chinees niet van vanavond haha.
Die zijn trouwens ook heeel tof als oogschaduw/eyeliner. Ga ik morgen met de paarse doen denk ik!

Shizz, heb ik jou geholpen met de kleur ja? Ik dacht dat je dat al zelf wist! Nice :D
Super toffe looks weer. Beide zo verschillend. Ik hou er van! Goud staat je echt sexy ;)

Eight, nepwimpers staan je heel tof! Zo lijken je echte wimpers gewoon net wat voller. Meer lengte zou ook nice zijn bij je

Make up kent geen leeftijd, het is voor iedereen. Kleine meisjes worden er gelukkig van, wij worden er gelukkig van, mannen worden er gelukkig van en oudere dames ook. Voor iedereen! Alleen moet het wel bij je passen en niet tè zijn. 13 jarige met een fullface vind ik persoonlijk nog sonde (tuurlijk, thuis oefenen met een tutorial is leuk, maar over straat ermee vind ik nog beetje veel.

_Flower
Berichten: 261
Geregistreerd: 25-08-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 00:30

Ik iedere keer kijken bij bookmarks, maar het slotje bij het oude topic totaal over het hoofd gezien *snugger*. Dus nu nog even allemaal bijlezen in het nieuwe topic!

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 01:41

Shizzel, die eerste make up look <3 <3 <3
Echt ontzettend knap gedaan!!

Vraagje: hoe doen jullie het met jullie kwasten? Wassen jullie ze ook echt vaak, of hebben jullie er gewoon meerdere liggen?
Ik merk dat, omdat ik bepaalde "normale" oude kleuren op mijn kwasten heb zitten ik niet snel uit wijk naar iets anders, totdat ik mijn kwasten weer gewassen heb. De kleuren die ik dan kies blijf ik weer bij tot de volgende wasbeurt. Ik moet zeggen: ik was mijn kwasten een keer of 3 per jaar, wat dan wel weer eeg weinig is. :o

Jettie

Berichten: 5571
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Provincie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 09:44

Shizzel schreef:
Jettie, wat een leuke kleur lipstick, welke is het?


Een oudje van de Hema :P nr. 06.

Je hebt weer 2 mooie looks gemaakt! Wat voor tattoo heb je laten zetten?

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:04

borstnoot schreef:
Shizzel, die eerste make up look <3 <3 <3
Echt ontzettend knap gedaan!!

Vraagje: hoe doen jullie het met jullie kwasten? Wassen jullie ze ook echt vaak, of hebben jullie er gewoon meerdere liggen?
Ik merk dat, omdat ik bepaalde "normale" oude kleuren op mijn kwasten heb zitten ik niet snel uit wijk naar iets anders, totdat ik mijn kwasten weer gewassen heb. De kleuren die ik dan kies blijf ik weer bij tot de volgende wasbeurt. Ik moet zeggen: ik was mijn kwasten een keer of 3 per jaar, wat dan wel weer eeg weinig is. :o


Ik was mijn kwasten 1x in de week / 1x in de 2 weken omdat ik ze voor mijn werk veel gebruik. Mijn prive kwasten was ik 1x in 3 weken ofzo. In beide gevallen maak ik ze na ieder gebruik schoon met brush cleanser, dus ik heb altijd schone kinders

Mondy

Berichten: 11876
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:16

Oepsie...was jullie even kwijt.

Mooie looks weer :j
Shizzel wat heb je laten zetten ? En die look is erg mooi bij je !
Eight wauw mooie wimpers !
Kelly gaaf kleurtje, ben benieuwd hoe die staat.
Borstnoot je gezicht is echt prachtig gedaan ..wauw..
Je ogen vind ik iets teveel naar buiten toe qua kleur, zeker in combi met de voo mij te aanwezige wenkbrauwen maakt dat te zwaar voor je gezicht.

benthevigox

Berichten: 65
Geregistreerd: 18-07-15
Woonplaats: Well limburg

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:46

Aahh wat een leuk topic! Ik zelf ben alles behalve goed in make up :')
Daarom ga ik dit topic maar volgen om wat van jullie te leren !
Ik zal ff foto plaatsen dat weten jullie tegen wie je het hebt :) Afbeelding
Afbeelding
En dan mogen jullie zonder te spieken natuurlijk!! Raden hoe oud ik ben :)
Sorry dat ik trouwens zo boos kijk :')