Ik ben op zoek naar bokkers die hun ervaringen willen delen over Body Stress Release.
Mijn verhaal in het kort:
Al weer vijf jaar geleden viel ik van een paard, met als resultaat: darmbeen (bekken) gebroken, milt ingescheurd, klaplong en 'iets' kapot in m'n schouder. De milt deed me het meeste pijn. De schouderblessure kwam pas later om de hoek kijken. Ik kon niets meer boven het hoofd tillen, mijn linkerarm niet normaal draaien (bijv. een jas aantrekken waarbij je je armen achterwaarts beweegt), niet op m'n linker zij slapen en had chronisch pijn. Ik heb drie jaar lang intensief fysiotherapie gehad van een schouder-expert, een MRI scan gehad (resultaat; littekenweefsel op het ac-gewricht waardoor pees irriteert), dry needling geprobeerd.. Maar niks helpt (op lange termijn).
Momenteel kan ik mijn schouder weer redelijk goed bewegen. Echter is mijn trapezius (monnikskapspier) een steen, mijn rug volledig vast en heb ik pijn-uitstraling naar m'n nek en hoofd. Zodoende ging ik op zoek naar iets tegen deze spierspanningen..
Vandaag heb ik me aangemeld voor BSR: Body Stress Release. Hier in Apeldoorn. 17 jaruari, 20 januari en 27 januari zijn de drie afspraken voor intake. Daarna gaan we echt starten. Ik ben erg benieuwd!
En ben nieuwsgierig naar (hopelijk goede) ervaringen van jullie