Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lenaa_tje

Berichten: 10347
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:18

Ik heb mij ook aangemeld. Ik vind Endomondo vooral ook erg leuk om de rondjes met de hond bij te houden. Wandelen dus! Doe daarnaast nog stijldansen, zag dansen er ook bij staan maar weet niet hoe nauwkeurig dat is met bij houden.

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 18:45

lenaa_tje schreef:
Ik heb mij ook aangemeld. Ik vind Endomondo vooral ook erg leuk om de rondjes met de hond bij te houden. Wandelen dus! Doe daarnaast nog stijldansen, zag dansen er ook bij staan maar weet niet hoe nauwkeurig dat is met bij houden.

Kan zijn dat er bij dansen geen GPS wordt gebruikt, dan berekend Endomondo een gemiddelde. Gewoon aanzetten met dansen joh.

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 22:47

De sporten zijn nu:
Walking, Running, Cycling (Transport), Cycling (Sport), Mountain biking, Sailing, Skiing (Downhill), Swimming, Roller skating, Rope jumping, Weight training, Cycling (Indoor), Dancing, Canicross, Skiing (Cross country), Snowshoeing, Windsurfing, Kayaking, Boxing, Martial arts, Aerobics
Onderstreepte sporten zijn definitief, de overige kunnen nog gewijzigd worden naar wens :j

bono_
Berichten: 266
Geregistreerd: 21-10-09
Woonplaats: Friesland

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 23:08

Ook aangemeld! Laatste tijd niet zo fanatiek met sporten ivm schooldrukte helaas. Misschien helpt dit om toch ook maar eens wat tijd én zin te maken voor sport! (ook onder het mom van de goede voornemens :D ) Het zal voornamelijk gaan om wandelen (met de hond) Met het mooie weer komt de racefiets weer tevoorschijn én zal ik weer de fiets naar stage pakken; 14km enkele reis :)

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 23:16

    1) Naskapower
    2) Jaan81
    3) Cindyrella
    4) paardenfan25
    5) NailB
    6) S_imonee
    7) Na Vo
    8) Maaiike94
    9) Sa Vr
    10) rena100
    11) Lenaa_tje
    12) Josien_
    13) Jytte
    14) Mandarijn
    15) Ghostattack
    16) La VC
    17) La
    18) Li Mu
    19) Ju Ov
    20) Ma H
    21) Dayanaera
    22) Ve St
    23) Mi Ne
    24) Sa Bo
    25) Em_
    26) faunty
    27) El Fr
    28) Ma Lo
    29) Hoppit
    30) Han21
    31) Dddd
    32) Ingvild


Als je gebruiktersnaam onderstreept staat dan heb ik je endomondo en bokt kunnen koppelen (ik heb op mijn computer een lijstje met endomondo namen + bokt namen)

Als je naam niet onderstreept is dan staat er een afkortingen die bestaat uit je de eerste 2 letters van je voornaam + de eerste 2 letters van je achternaam. Als dit er staat het ik nog geen koppeling tussen je bokt naam en endomondo (lijst is op volgorde van de huidige posities). Wil je dan een berichtje naar mij sturen zodat ik weet welke endomondo mensen bokkers zijn en wie ik er uit moet gooien? }>

Femek2902

Berichten: 1322
Geregistreerd: 07-05-12
Woonplaats: Aan de ijssel

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 23:36

Dit lijkt me erg motiverend en leuk om te doen. Dus ik doe mee :) Direct Endomondo maar weer op mijn mobiel gezet.

lenaa_tje

Berichten: 10347
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:15

Dankzij deze (nep) teckel was mijn rondje opeens een halve km langer. Ze wilde haar eigen rondje lopen Haha
Afbeelding

Susan88

Berichten: 456
Geregistreerd: 24-08-13
Woonplaats: Enschede

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 19:11

Ik doe ook weer mee (vorig jaar 14e geworden). Door mijn wandeling van vandaag meteen op de 3e plek gekomen. Eens zien of ik dat dit jaar vast kan houden.

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 20:10

Misschien is het al gevraagd en heb ik er overheen gelezen, maar onder welke sport schrijven jullie buikspieroefeningen en dergelijke weg?

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-17 21:39

Mandarijn schreef:
Misschien is het al gevraagd en heb ik er overheen gelezen, maar onder welke sport schrijven jullie buikspieroefeningen en dergelijke weg?

Ik zou dat onder weight training zetten. Daarmee wordt er geen gebruik gemaakt van gps.

SsSimonee

Berichten: 2942
Geregistreerd: 06-03-07
Woonplaats: ergens in de achterhoek

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 22:05

Ik heb mij ook aangemeld. Morgen meteen aanzetten met wandelen

kvulden

Berichten: 3068
Geregistreerd: 17-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 10:57

Naskapower schreef:
Maaiike94 schreef:
Ik doe ook weer mee! :D

Zou indoor cycling ook toegevoegd kunnen worden?

Ja dat zal ik doen.
traplopen verwijder ik dan


Nee niet traplopen verwijderen. -O-

Ik heb mij ook aangemeld, maar zie dat niet al mijn trainingen meegeteld worden. Zie nu waardoor.
Ik zie dat mijn schaatsen ook niet word op genomen. Kunnen niet gewoon alle sporten worden opgenomen? Het is nou juist voor mij de uitdaging om ook zoveel mogelijk verschillende dingen te doen.

kvulden

Berichten: 3068
Geregistreerd: 17-02-08

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 18:10

Ik snap toch niet goed hoe het werkt. Ik heb een krachttraining gedaan maar die wordt niet mee geteld. Hij is wel wat omhoog gegaan. Geen idee waarom want mijn traplopen van vanmorgen telde hij ook niet mee.

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 18:25

Leuk, ik heb mij aangemeld!

Als ik nu hem aanzet tijdens het fietsen, rekent dat automatisch mee voor de bokt challenge?

loveruby

Berichten: 206
Geregistreerd: 05-03-10

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 18:48

He!
Het lijkt mij ook wel geinig om mee te doen. Heb je voor endomondo internet nodig (tijdens wandelen)?
Ben momenteel in ijsland en doe daar best wat wandelen. Hopelijk in Nederland wat meer te gaan fieten of snowboarden (al is dit binnen)

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 21:34

BEDANKT VOOR DE PB'tjes, MORGEN UPDATE IK DE DEELNEMERS LIJST WEER EN DAN GA IK KIJKEN OF WE WEL ALLEEN BOKKERS IN DE CHALLENGE HEBBEN }>

kvulden schreef:
Nee niet traplopen verwijderen. -O-

Ik heb mij ook aangemeld, maar zie dat niet al mijn trainingen meegeteld worden. Zie nu waardoor.
Ik zie dat mijn schaatsen ook niet word op genomen. Kunnen niet gewoon alle sporten worden opgenomen? Het is nou juist voor mij de uitdaging om ook zoveel mogelijk verschillende dingen te doen.

Dat zou ik wel willen maar dat kan dus niet vannuit endomondo. Ik heb je sporten wel toegevoegd. canicross is traplopen geworden en de sneeuwschoenen werden schaatsen.

De huidige sporten:
Walking, Running, Cycling (Transport), Cycling (Sport), Mountain biking, Sailing, Skiing (Downhill), Swimming, Roller skating, Rope jumping, Weight training, Cycling (Indoor), Dancing, Climbing stairs, Skiing (Cross country), Ice skating, Windsurfing, Kayaking, Boxing, Martial arts, Aerobics

onderstreepte sporten zijn definitief in de challenge :j


loveruby schreef:
He!
Het lijkt mij ook wel geinig om mee te doen. Heb je voor endomondo internet nodig (tijdens wandelen)?
Ben momenteel in ijsland en doe daar best wat wandelen. Hopelijk in Nederland wat meer te gaan fieten of snowboarden (al is dit binnen)

Je hebt tijdens de wandeling geen internet nodig, pas als je alles wil laten verzenden (dit gebeurt automatisch als je internet verbinding hebt)

Iejoor schreef:
Leuk, ik heb mij aangemeld!

Als ik nu hem aanzet tijdens het fietsen, rekent dat automatisch mee voor de bokt challenge?

Ja dat gebeurt automatisch :j

Mandarijn
Berichten: 9071
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:35

Ik ben van plan binnenkort met kickboksen te beginnen, telt die ook mee? O:)

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:58

Leuke uitdaging, ik heb mij ook aangemeld.
Inmiddels 6 weken hardlopen erop zitten, jammer dat ik hem niet een week eerder had gezien, had ik nog 3 trainingen kunnen toevoegen :=

kvulden

Berichten: 3068
Geregistreerd: 17-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 21:58

Super ik zal morgen even kijken hoe hij het doet. Vandaag krachttraining gedaan maar hij heeft het niet meegeteld. Ik weet wat daar fout gaat. -O-

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 22:08

Mandarijn schreef:
Ik ben van plan binnenkort met kickboksen te beginnen, telt die ook mee? O:)
Kickboxen kan onder martial arts. Die zal ik dan ook definitief in de challenge laten staan.

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:33

Telt hij paardrijden in een bak ook mee? Of gaat de GPS dan niet ver genoeg van de begin afstand?

loveslimpie

Berichten: 1726
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 22:47

Ik ga me zo ook even aanmelden :) Komende maand zit ik nog in oostenrijk en snowboard ik elk weekend, maar als het makkelijker is zal ik het ingeven onder skieen :)

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-17 23:15

loveslimpie schreef:
Ik ga me zo ook even aanmelden :) Komende maand zit ik nog in oostenrijk en snowboard ik elk weekend, maar als het makkelijker is zal ik het ingeven onder skieen :)

ik zal een van de ski onderdelen morgen vervangen voor snowboarden

Jytte schreef:
Telt hij paardrijden in een bak ook mee? Of gaat de GPS dan niet ver genoeg van de begin afstand?

paardrijden zit niet in deze challenge, wel een heleboel sporten om fit te worden, zodat je fijner kan rijden.

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 23:20

Naskapower schreef:
Jytte schreef:
Telt hij paardrijden in een bak ook mee? Of gaat de GPS dan niet ver genoeg van de begin afstand?

paardrijden zit niet in deze challenge, wel een heleboel sporten om fit te worden, zodat je fijner kan rijden.


Oki ook prima! :)

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 02:35

Ik vergeet iedere keer mijn Endomondo aan te zetten. Ik ga proberen er echt aan te denken