Gisteren zijn we het nieuwe jaar met veel plezier en grote plannen gestart. Na de pech vorig jaar met mijn paard CC hadden we voor dit jaar weer een mooi showseizoen in de planning staan. Maar helaas is onze pech nog niet over

Gisteren zouden we lekker gaan trainen maar dit liep helaas totaal anders. Mijn grootste nachtmerrie werd werkelijkheid. CC schrok, steigerde, gaf een aantal flinke bokken en ik viel er bijna af, helaas ging dat niet zoals gehoopt en heb ik perongeluk tijdens het vallen aan mijn teugel getrokken waardoor CC weer ging steigeren en hierbij achterover viel boven op mij.
Gevolg een ritje in de discobus richting het ziekenhuis. Hier werd al snel geconstateerd dat ik een dubbele bekken breuk heb. Gelukkig geen interne bloedingen, maar wel een erg gecompliceerde breuk.
Ik moet nu doodstil blijven liggen in bed, krijg morfine en straks gaan ze nog een aantal onderzoeken doen en wordt er bepaald of ik geopereerd moet worden.
Ik heb net een paar uurtjes geslapen maar ben nu weer wakker door de pijn. Pffff wist niet dat je zo'n verschrikkelijke pijn kan hebben. Gelukkig heb ik weer morfine gekregen dus ik hoop dat die snel gaat werken misschien kan ik dan nog even slapen.
Zoals ik al zei, heb niet echt een doel met dit topic maar vind het wel fijn dit van me af te schrijven.