Met een vriendin ben ik afgelopen donderdag naar Praag gegaan. de stad zelf is echt heel mooi. Echter gaat het met mijzelf niet goed.
Momenteel is het half 4 snachts en lig ik op de badkamer grond van het hotel. Ik heb verschrikkelijke honger maar door de stress die ik op de een of andere manier heb krijg ik al sinds donderdag geen hap door mijn keel, maar het is nog niet zo erg geweest als dat het nu is.
Ik ben onwijs moe, maar kan niet slapen omdat ik denk ik zoveel trek heb.
Nu is het zo dat ik coeliakie heb, dus glutenvrij eet. Ik heb dit sinds ik klein ben maar kwamen daar pas toen ik 9 jaar was achter. Ik heb dus altijd vrij weinig gegeten, ben daarom ook erg dun, maar gelukkig werd ik er wel enigszins gezonder door, mar nog steeds zit ik niet echt op gezond gewicht.
Nu is het ook zo dat er angststoornissen en paniekaanvallen in mijn familie voorkomen.. helaas heb ik daar erg last van. Vandaar dat ik ook zo weinig heb gegeten.
Ik voel me echt onwijs beroerd en mijn lieve vriendin is naar de MacDonalds hier om de hoek om een salade voor mij te halen.

Morgen ga ik naar huis, een 13 uur lange reis, en ik vraag me af hoe ik het in godsnaam vol ga houden. Ik ben hartstikke bang dat het zodanig mis gaat dat ik naar het ziekenhuis moet of zo. Dat zal denk ik ook wel een van de grootste angsten zijn voor mij..
Het afschrijven helpt al een stuk, maar tips oid zouden toch fijn zijn..