Moderators: Mjetterd, Polly, Ladybird, Hanmar, Maureen95, Dani, Giolli, ynskek
Kimmie25501 schreef:Dan bof je Warboel haha.
Fabian, waarom zitten ze er dan?
Bedankt voor de reacties al!
Gypsy, daar heb ik ook even over nagedacht, maar ik gok dat ik daar iets te kleinzerig voor ben
Delphi schreef:Ik heb mijn bovenbenen nog nooit geschoren, daar zitten bij mij amper haartjes. Ik zou er persoonlijk eerde voor kiezen om ze te epileren dan te scheren denk ik. Dan worden na verloop van tijd de haartjes vaak ook wat dunner ipv dat je harde stoppeltjes krijgt.
Fabianhorse, dat vind ik altijd zo'n onzin. Vroeger hadden ze een functie, maar in de huidige tijd kunnen we prima zonder beenhaar, okselhaar, schaamhaar e.d. hoor.
FabianHorse schreef:Delphi schreef:Ik heb mijn bovenbenen nog nooit geschoren, daar zitten bij mij amper haartjes. Ik zou er persoonlijk eerde voor kiezen om ze te epileren dan te scheren denk ik. Dan worden na verloop van tijd de haartjes vaak ook wat dunner ipv dat je harde stoppeltjes krijgt.
Fabianhorse, dat vind ik altijd zo'n onzin. Vroeger hadden ze een functie, maar in de huidige tijd kunnen we prima zonder beenhaar, okselhaar, schaamhaar e.d. hoor.
In deze tijd hebben we haar omdat het beschermt tegen de zon, lichaamswarmte isoleert, en tegen het schuren.
FabianHorse schreef:Delphi schreef:Ik heb mijn bovenbenen nog nooit geschoren, daar zitten bij mij amper haartjes. Ik zou er persoonlijk eerde voor kiezen om ze te epileren dan te scheren denk ik. Dan worden na verloop van tijd de haartjes vaak ook wat dunner ipv dat je harde stoppeltjes krijgt.
In deze tijd hebben we haar omdat het beschermt tegen de zon, lichaamswarmte isoleert, en tegen het schuren.
FabianHorse schreef:Kimmie25501 schreef:Dan bof je Warboel haha.
Fabian, waarom zitten ze er dan?
Bedankt voor de reacties al!
Gypsy, daar heb ik ook even over nagedacht, maar ik gok dat ik daar iets te kleinzerig voor ben
Even voor je opgezocht:
We hebben haar omdat het beschermt tegen de zon, lichaamswarmte isoleert, en tegen het schuren.
Ook hadden mensen vroeger veel meer haar dan nu, dat was in de winter om je warm te houden en in de zomer om je koel te houden. Tegenwoordig wordt de lichaamsbeharing steeds minder omdat we kleding dragen. Op sommige plekken hebben we het echter nog steeds omdat het nu zit op plekken die onze ‘geur’ vasthouden, hetgeen (onbewust) een rol speelt in onze sexualiteit. Ook kan het zijn omdat het een teken is dat men ‘paar rijp’ is… geleerder zijn het er niet helemaal overeens.
Gebruikers op dit forum: _AB_, daaf4ever, Eskimo, Geke_Lizzy, JackieT, Laj1, moonfish13, pedro, pinto_1, pjer, Questquedit, Renee1991, Roosyes, Sabine, waikiki_6 en 49 bezoekers