Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
madeliefw schreef:Ik heb daar echt geen tijd voor over. Ik wissel steeds na een tijdje van dagcreme. Heb de ideale ook nog niet gevonden. Al heb ik nu al heel lang ook Hannah, bevalt goed.
Yv_ schreef:Zowel bekende als onbekende merken hebben goed spul maar zeker ook slecht spul.
Het gaat om de ingredienten. En ondanks dat je anders zou verwachten gezien de prijs, zijn er heeeeeeeeeeeeeel veel dure merken die gewoon eigenlijk bagger in een potje verkopen. Lees: parfum, alcohol enz.
Kijk eens op de site van Jetske Ultee of Paula Begoun, daar staat heel veel informatie.
Bijv deze:
De ideale gezichtscreme
Een aantal tips qua aankopen
Een goede en fijne vind ik de parfumvrije van Olaz. Goed door de niacinaminde die er in vrij hoog percentage inzit, goed verkrijgbaar en gezien Olaz heel vaak met 40% korting of 1+1 gratis-acties bij de Kruidvat mee doet, ook nog eens zéér goed betaalbaar (normaal 20€, met die acties ronde de 10-12€ ps).
Tazzey schreef:Ik verzorg mijn huid al vanaf mijn tienerjaren erg goed en dat heeft zijn vruchten afgeworpen, ik ben 36 en nog geen rimpel te zien.