Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quir schreef:Misschien niet vergelijkbaar, maar ik heb nu een aantal keer zware hersenschudding gehad, veroorzaakt door hersenoperaties.
Neurochirurgen spreken over minimaal 6 maanden rust en herstel nodig, maar klachten kunnen nog maanden lang aanhouden of zelfs niet verdwijnen (maar dat zal bij een "gewone" hersenschudding niet zomaar het geval zijn natuurlijk). Nu is het denk ik niet helemaal vergelijkbaar en is voor mij de zware hersenschudding maar "bijzaak". Maar kan me wel voorstellen dat twee maanden niet genoeg geweest is.
Laurievc schreef:Bedankt voor je berichtje! 'Fijn' om te weten dat ik toch niet alleen ben.
Is er bij jou bij een arts/ziekenhuis ook gekeken naar nek? Wij hebben expres gevraagd om nek ook na te kijken. Maar daar was niks mee aan de hand...
Ik ga hier eens in de buurt rondkijken en evt een afspraak maken
bigone schreef:Acht weken rustig aandoen is weinig bij zo'n zware hersenschudding en als door de val je hoofd flink is gestuiterd kun je ook nog wel eens een whiplash hebben.Toch zo veel mogelijk je rust pakken en inderdaad, fysio is niet verkeerd.