Zit vanmiddag lekker te lunchen, pistoletje naar binnen te werken en ineens prikt daar iets in mijn tong en voelt het alsof al m'n ondertanden los zitten: U raad het al, na 15 jaar (het is serieus zo ongeveer op de dag af) heeft mijn retentiespalkje het begeven. 4 van de 6 lijmpjes zitten los, de andere 2 zitten, vanzelfsprekend, vast als noppentape. Niet los te krijgen. Fantastisch want ik hád al zo'n rotdag en nu kan ik dankzij het in m'n waffel stekende draadje, niet eens m'n lunch meer afmaken

Nou ik moet je zeggen, ik vind het bijzonder irritant dat het nu voelt alsof m'n tanden loszitten en eigenlijk heb ik ook geen zin om voorlopig acrobatische toeren uit te halen met mijn tong om te voorkomen dat de punt ergens in een willekeurig gehemelte belandt of nog erger, zich recht m'n tong in boort. Maar of het SPOED is? Nou dat betwijfel ik

Anyways, ik vraag me ernstig af wat de beste man zou willen gaan doen hiermee. Volledig loshalen? Of zou meneer voorstellen om toch nog maar weer dat draadje vast te lijmen? Wie heeft hier ervaring mee?