Zit vanmiddag lekker te lunchen, pistoletje naar binnen te werken en ineens prikt daar iets in mijn tong en voelt het alsof al m'n ondertanden los zitten: U raad het al, na 15 jaar (het is serieus zo ongeveer op de dag af) heeft mijn retentiespalkje het begeven. 4 van de 6 lijmpjes zitten los, de andere 2 zitten, vanzelfsprekend, vast als noppentape. Niet los te krijgen. Fantastisch want ik hád al zo'n rotdag en nu kan ik dankzij het in m'n waffel stekende draadje, niet eens m'n lunch meer afmaken
Maargoed, wat nu te doen. Mijn eerste ingeving: de orthodontist bellen. Moest ik toch even heel hard nadenken hoe die gozer heet die dat kreng 15 jaar geleden achter mijn tanden geplakt heeft
Uiteindelijk gevonden, is de beste man tot 10 uur 's morgens telefonisch bereikbaar, en stuur als het geen spoed is anders maar een mailtje. Nou ik moet je zeggen, ik vind het bijzonder irritant dat het nu voelt alsof m'n tanden loszitten en eigenlijk heb ik ook geen zin om voorlopig acrobatische toeren uit te halen met mijn tong om te voorkomen dat de punt ergens in een willekeurig gehemelte belandt of nog erger, zich recht m'n tong in boort. Maar of het SPOED is? Nou dat betwijfel ik
Dus ik zit hier als een stekker te balen met m'n tong in de knoop en gevoelsmatig 4 losse tanden. In de hoop dat ze "zo spoedig mogelijk contact opnemen" 
Anyways, ik vraag me ernstig af wat de beste man zou willen gaan doen hiermee. Volledig loshalen? Of zou meneer voorstellen om toch nog maar weer dat draadje vast te lijmen? Wie heeft hier ervaring mee?
. Heb het ook al vaker gehad.

Suc6 bij de tandarts! 
ik riep ook al haal 'm er anders maar gewoon helemaaluit... maar met 5 minuten werk zat t ding weer als een huis).
en nou slis ik nog steeds want een heel rare gewaarwording: GLADDE TANDEN