Wond goed schoon gehouden en rustig aan gedaan maar de zwelling bleef en de pijn werd met de dag erger in plaats van minder. Toen ik na een week echt bijna niet meer uit de voeten kon en mijn been gloeide maar voor mijn gevoel een ijsklont was en de wond begon te steken terwijl die eerder geen zeer deed ben ik terug naar de HA gegaan. Ik ken mijn eigen lijf en ben geen pieperd maar ik wist dat dit niet goed zat. HA nam me helaas niet zo serieus

2 dagen later sprong de wond open en was hij veranderd in een gat ipv schaafwond en de pus stroomde er uit. Terug naar de HA dus..
Oeps nee dat is toch echt niet goed. Nee joh.. dat zei ik 2 dagen geleden toch al?

Antibiotica kuur van 4 x per dag 10 dagen lang en richting ziekenhuis want ze waren bang dat de ontsteking al op het bot zat. Dit was gelukkig niet het geval.
Na de eerste dagen antibiotica ging het eindelijk beter. De wond werd rustig en deed geen pijn meer en ook de pijn van de kneuzing nam flink af.
Na een week waren ook de zwelling en blauwe plekken weg.
Ondertussen is de wond in zoverre genezen dat het geen gat meer is en hij is droog. Maar verder genezen doet hij niet en sinds vorige week zijn de blauwe plekken en zwellingen terug

De wond voel ik niet maar mijn been is extreem pijnlijk. Met lopen, fietsen, paardrijden enz absoluut niet! Ik kan alles doen maar bij de kleinste aanraking ga ik door de grond..
Nu sta ik nog niet 123 te springen om terug naar de HA te gaan gezien ik de vorige keer dus ook niet serieus werd genomen.
Heeft iemand hier ervaring mee? Misschien toch te snel van alles gaan doen en moet ik gewoon geduld hebben of toch iets anders?