Ik ben gister geopereerd en was erg bang dat ik weer misselijk zou worden/zou moeten overgeven. Dit omdat het na mijn vorige operaties die ik me kan herinneren wel is gebeurt. Ik heb het goed aangegeven voor de operatie en ik heb er wat voor gekregen. Helaas toch gister avond misselijk geworden, eerst bleef het bij wat kokhalzen en boeren. Dat luchtte wat op en was de misselijkheid weg. Na een tijdje kwam het terug en al snel ook overgegeven. Daarna was het over en eigenlijk niet meer terug gekomen tot vanmiddag.. Er werd thuis gekookt en de etensluchten vielen niet helemaal in de smaak..
De misselijkheid is nog niet weg geweest en overgeven lukt dit keer niet uit zichzelf. Omdat ik geopereerd ben aan mijn buik waar ik erg veel pijn aan heb durf ik niet mijn vinger in m'n keel te steken om mijzelf te laten overgeven. Ik heb geprobeerd wat soep en een broodje te eten maar dit ging niet van harte en lijk nu nog wel erger misselijk te zijn. Ik heb daarna een kauwgumpje gehad om de vieze smaak weg te krijgen, drink af en toe een slokje water maar het zakt nog niet af..
Wie heeft er een goede tip voor mij? Ik lig al wat hoger in bed, omdat ik sneller misselijk ben weet ik dat plat liggen verschrikkelijk is. Ik neem al de hele dag pijnstillers en die helpen niks (helaas ook niet voor de pijn
)
Sterkte